Gå til innhold

Ønsker ny funksjon - kalt Mine innlegg


Gemini

Anbefalte innlegg

Altså ikke Svar til meg, men finne igjen innlegg jeg har skrevet. Fx de 100 siste, eller helst flere. Jeg ønsker da at innleggene kommer opp i omvendt kronologisk rekkefølge, ikke per forum. Noen andre som er enige?

Forfatter-søk i søkefunksjonen drar jo opp så mye gammelt, og sortert per forum, at det er vanskelig å finne igjen det man ønsker der. Ikke husker jeg om det kommer omvendt kronologisk heller.

Alternativt kunne dere laget et nytt kriterie i søkefunksjonen, der man kan snevre inn søket på i dag, denne uke, denne måned, siste 3 måneder, siste år osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke at det ikke er mulig i databaseteorien....

Hva er ikke mulig? Jeg lanserte flere ideer.

Andre forum (php-baserte?) har lignende funksjoner som de jeg foreslo, eller i alle fall noe av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er ikke mulig? Jeg lanserte flere ideer.

Andre forum (php-baserte?) har lignende funksjoner som de jeg foreslo, eller i alle fall noe av det.

Det er selvsagt mulig. Mine Innlegg må nødvendigvis være mulig, så lenge Svar Til Meg er mulig.

"........................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at det ikke er mulig i databaseteorien....

Sorry, jeg leste svaret ditt litt for raskt, jeg "overså" et av "ikke-ne" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen

Jeg støtter deg i dette ønsket.

De aller, aller fleste gangene jeg foretar forfattersøk er for å finne igjen egne innlegg. Og det hadde vært veldig fint å få dem opp igjen uavhengig av forum, bare sortert på tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vetkjejeg

Jeg støtter deg i dette ønsket.

De aller, aller fleste gangene jeg foretar forfattersøk er for å finne igjen egne innlegg. Og det hadde vært veldig fint å få dem opp igjen uavhengig av forum, bare sortert på tid!

Kan ikke et slikt forfattersøk misbrukes slik at personvernet trues?

Du kan da søke opp en annen persons innlegg og få opp liste over når de er skrevet. Noen utgir mange opplysninger her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke et slikt forfattersøk misbrukes slik at personvernet trues?

Du kan da søke opp en annen persons innlegg og få opp liste over når de er skrevet. Noen utgir mange opplysninger her.

- og nettopp derfor bør det ikke være et utvidet forfattersøk men en "mine innlegg", dvs at du må logge deg inn for å få denne oversikten, akkurat som "svar til meg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Kan ikke et slikt forfattersøk misbrukes slik at personvernet trues?

Du kan da søke opp en annen persons innlegg og få opp liste over når de er skrevet. Noen utgir mange opplysninger her.

Det Gemini spør om, er et søk på linje med "Svar til meg", altså at det bare er dine egne innlegg du får opp. De er da passordbeskyttet på lik linje med "svar til meg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vetkjejeg

- og nettopp derfor bør det ikke være et utvidet forfattersøk men en "mine innlegg", dvs at du må logge deg inn for å få denne oversikten, akkurat som "svar til meg".

Om det er snakk om kun ens egne innlegg er det jo helt greit da, da skjønner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støttes!!

Bra det er flere som er enige!

Da får vi bare håpe at webbis tar seg tid til å lese dette og svare oss, og forhåpentligvis snekre sammen en sånn funksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg støtter også dette. Men jeg mistenker at, for at det skal være noen som helst mulighet for å få det, så må jeg eller noen annen skrive koden og lage en "modul" av det, og så sende det til DOL med instruksjoner for hvordan implementere det :-)

"........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg støtter også dette. Men jeg mistenker at, for at det skal være noen som helst mulighet for å få det, så må jeg eller noen annen skrive koden og lage en "modul" av det, og så sende det til DOL med instruksjoner for hvordan implementere det :-)

"........................................."

Undertegnede - en mangeårig bruker av DOL - kommer med et forslag, som flere andre brukere synes virker som en god ide. Hva gjør de ansvarlige ved nettstedet. Joda, de ignorererer henvendelsen...

Så ja, hvis du frivillig tar på deg oppgaven, så skal jeg ikke nekte deg... :-)

Spørsmålet er vel bare om det ville hatt noen som helst hensikt, det hadde vel blitt ignorert likefullt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undertegnede - en mangeårig bruker av DOL - kommer med et forslag, som flere andre brukere synes virker som en god ide. Hva gjør de ansvarlige ved nettstedet. Joda, de ignorererer henvendelsen...

Så ja, hvis du frivillig tar på deg oppgaven, så skal jeg ikke nekte deg... :-)

Spørsmålet er vel bare om det ville hatt noen som helst hensikt, det hadde vel blitt ignorert likefullt...

Sannsynligvis, ja :-)

Men med tanke på hvor ustabilt DOL med den _eksisterende_ funksjonaliteten er for tiden, så mistenker jeg at de ikke har kapasitet - eller ikke tar seg råd til - å holde ting ordentlig ved like engang.

"..................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligvis, ja :-)

Men med tanke på hvor ustabilt DOL med den _eksisterende_ funksjonaliteten er for tiden, så mistenker jeg at de ikke har kapasitet - eller ikke tar seg råd til - å holde ting ordentlig ved like engang.

"..................................."

"..._eksisterende_ funksjonaliteten er for tiden..."

DOL har, som kjent, _alltid_, hatt trøbbel med å fungere "long and p..."

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...