Gå til innhold

Ønsker ny funksjon - kalt Mine innlegg


Gemini

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sannsynligvis, ja :-)

Men med tanke på hvor ustabilt DOL med den _eksisterende_ funksjonaliteten er for tiden, så mistenker jeg at de ikke har kapasitet - eller ikke tar seg råd til - å holde ting ordentlig ved like engang.

"..................................."

Det har du rett i. Ser jo ikke ut til at det gjøres noe som helst for å få dette nettstedet mer stabilt...

I alle fall har de visst ingen interesse what-so-ever å kommunisere med sine brukere.

*begynner å savne Christian Anker og gode gamle dager*

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"..._eksisterende_ funksjonaliteten er for tiden..."

DOL har, som kjent, _alltid_, hatt trøbbel med å fungere "long and p..."

:-)

Jøsses, det var et sjeldent syn! :-)

Står det bra til med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undertegnede - en mangeårig bruker av DOL - kommer med et forslag, som flere andre brukere synes virker som en god ide. Hva gjør de ansvarlige ved nettstedet. Joda, de ignorererer henvendelsen...

Så ja, hvis du frivillig tar på deg oppgaven, så skal jeg ikke nekte deg... :-)

Spørsmålet er vel bare om det ville hatt noen som helst hensikt, det hadde vel blitt ignorert likefullt...

Den lurte jeg på også.

Pussig måten de ignorerer de fleste innlegg her inne i sitt eget forum.

Kanskje du burde skrive et nytt innlegg om samme tema, men da med en stygg leif i overskriften? Webbis takler ikke slike feil og må bare redigere. Da leser han innlegget iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lurte jeg på også.

Pussig måten de ignorerer de fleste innlegg her inne i sitt eget forum.

Kanskje du burde skrive et nytt innlegg om samme tema, men da med en stygg leif i overskriften? Webbis takler ikke slike feil og må bare redigere. Da leser han innlegget iallefall.

Skal se om jeg gidder en gang. Ikke akkurat nå i alle fall... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for godt forslag. Det vil ikke bli innført en slik endring umiddelbart, men det er satt opp på "ønskelisten".

Takk for respons!

Jeg forventer heller ikke noen umiddelbar endring av funksjonaliteten, men synes det er fint å få en tilbakemelding når man kommer med slike forslag. Og nå fikk jeg jo det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se om jeg gidder en gang. Ikke akkurat nå i alle fall... :)

Vi fikk iallefall bekreftet at webbis leser her inne.

Artigst hadde det jo i grunn vært om det først skjedde i en tråd med skrivefeil. Webbis er min helt i så måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...