Gå til innhold

Vektøkning/abort


Gjest qroria

Anbefalte innlegg

Ble gravid, fikk kirurgisk abort i uke 9. Var veldig syk under svangerskapet (kvalm, svimmel osv).

Nå opplever jeg at kroppen min ikke er den helt samme som før graviditeten. Jeg har aldri vært gravid før, men det ser ut som det var en stor forandring fysisk. Jeg har gått opp ca 7kg i vekt, spesielt på magen. brystene som ble større under graviditeten ble slappere etter aborten. Virker på en måte som om kroppen tror at den fremdeles er gravid, selv om det er tre måneder siden jeg tok abort. Noen som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Justime

Ikke for å skremme deg, men jeg hørte for en stund siden om en som tok abort og 9 mnd (eller hvor lenge det var) fødte et velskapt barn....

Aborten hadde ikke "virket" på en eller annen måte...

Er du kanksje litt lei deg pga det som skjedde at du har trøstespist litt uten å "merke det"?

At puppene som vokste da du var gravid nå har blitt slappe er nok normalt..

Jeg var gravid og fikk et barn, men ammet ikke. Mine var stor, men uten melk, og har blitt litt slappere nå gitt;)

Uansett, god bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 13 år senere...
AnonymBruker

Dette Skjedde meg også. Har du gått ned i vekt? Jeg prøver å faste men synes ikke at det skjer noe. Hadde det her vært tidligere så hadde kiloene rent av ganske kjapt.image.png.07e00ed2a0be14edbf366dbf1ae9751b.pngimage.png.07e00ed2a0be14edbf366dbf1ae9751b.pngimage.png.07e00ed2a0be14edbf366dbf1ae9751b.pngimage.png.07e00ed2a0be14edbf366dbf1ae9751b.png

image.jpeg

Anonymkode: a338f...f32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Umulig å ta vekk den emojien😂 

jeg har bare lagt på meg rundt magen. Brystene gikk ned igjen. 

Anonymkode: a338f...f32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 31.8.2006 den 14.32, Gjest qroria skrev:

Ble gravid, fikk kirurgisk abort i uke 9. Var veldig syk under svangerskapet (kvalm, svimmel osv).

 

Nå opplever jeg at kroppen min ikke er den helt samme som før graviditeten. Jeg har aldri vært gravid før, men det ser ut som det var en stor forandring fysisk. Jeg har gått opp ca 7kg i vekt, spesielt på magen. brystene som ble større under graviditeten ble slappere etter aborten. Virker på en måte som om kroppen tror at den fremdeles er gravid, selv om det er tre måneder siden jeg tok abort. Noen som har opplevd det samme?

Kanskje det er straffen din for å ta tatt livet av et menneske. Hvem vet?

Anonymkode: d8025...c2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du gått ned i vekt?

 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det er straffen din for å ta tatt livet av et menneske.

Tråden er snart 14 år gammel, så den bør få hvile i fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...