Gå til innhold

Svak strek på graviditetstest fra billigtester.no


Gjest forvirret26

Anbefalte innlegg

Jeg har faktisk opplevd akkurat det motsatte.Kjøpte helt vanlig test på apoteket, og den var negativ da jeg leste av svaret, men ble plutselig positiv noen timer senere. Spurte på apoteket, og de sa at det ikke gikk an. Men jeg er ikke helt sikker da, leste litt i det siste og det står faktisk på en nettside, at hos en frisk kvinne skal HCG nivå være umulig til å påvise hvie hun ikke er gravid, og det skal jo ganske mye hormon til til å slo ut på hjemmetest. Jeg var i all fall ikke gravid da, så det var jo litt rar.. Men mange av mine veninner har hørte flere historier hvor det slo ikke i hele tatt på urintest, og de var gravide likkevel. Så man kan tenke, at de testene, billige eller ikke, er ikke alltid til å stole på..

En jeg kjenner opplevde det samme. Streken ble først synlig etter en god stund, men fordi det tok så lang tid, trodde hun ikke hun var gravid. Men det var hun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest forvirret26

Idag testa jeg med morgenurin og da fikk jeg et strek på strimmelen???!!

Faktisk sterkere og mer synlig enn de to andre gangene..Mer hcg el?

Betyr det at jeg er gravid selv om CB slo ut negativt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag testa jeg med morgenurin og da fikk jeg et strek på strimmelen???!!

Faktisk sterkere og mer synlig enn de to andre gangene..Mer hcg el?

Betyr det at jeg er gravid selv om CB slo ut negativt??

Jeg tror du er gravid, ja. I et tidlig stadium. Jeg ville forsøkt å smøre meg med tålmodighet og teste igjen med clearblue - på morgenurin - om tre fire dager.

Et strek er et strek - og det viser at det finnes HCG.

At CBen ikke viste positivt, kan ha mange årsaker - du KAN få falskt negativt, men ikke falskt positivt (dersom du tar testen korrekt, og sjekker den innen korrekt tidsramme).

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...