Gå til innhold

Hva kalles det når mennesker har sex med dyr?


Gjest Ametyster

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    7

  • kaffepiken

    4

  • Babette

    4

  • flisa

    3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ametyster

Perverst?

På "fagspråk" så tror jeg det heter zoofili.

Ja det er rett og slett perverst...ekkelt å tenke på at noen vil ha sex med kyr og hunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest King's Cross

...og det er lov i Norge

Vel, vel...

Det finnes ingen paragraf som direkte forbyr sex (eller "utuktid omgang") med dyr. Det finnes derimot et lovfesta forbud mot å påføre dyr unødvendig vondt. Under denne paragrafen er det mulig å tiltale folk i denne sammenheng.

At det sjelden blir gjort, og at det nok burde vært en paragraf som gikk på dette direkte (en mer direkte legalstrategi --> muligens lavere terskel for å anmelde eller ikke minst lettere for påtalemyndighet å føre en klarere definerbar sak), er en annen diskusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, vel...

Det finnes ingen paragraf som direkte forbyr sex (eller "utuktid omgang") med dyr. Det finnes derimot et lovfesta forbud mot å påføre dyr unødvendig vondt. Under denne paragrafen er det mulig å tiltale folk i denne sammenheng.

At det sjelden blir gjort, og at det nok burde vært en paragraf som gikk på dette direkte (en mer direkte legalstrategi --> muligens lavere terskel for å anmelde eller ikke minst lettere for påtalemyndighet å føre en klarere definerbar sak), er en annen diskusjon.

Sodomi ble tillatt en gang på 70-tallet.

Jeg har ofte sex med shæfer-hannen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, analsex er sex mellom menesker, bare at de bruker rumpehullet

Ja, men begrepet sodomi brukes også om analsex. Det skriver seg sannsynligvis fra den tida da sex mellom menn var ulovlig og straffbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fæle greier

Ja, men begrepet sodomi brukes også om analsex. Det skriver seg sannsynligvis fra den tida da sex mellom menn var ulovlig og straffbart.

Huff, den møkkasexen skulle fortsatt vært forbudt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, den møkkasexen skulle fortsatt vært forbudt.

Hehe, jeg ser for meg en politikonstabel som snoker rundt i skauen ved Sognsvatn/Svartkulp og deler ut forenkla forelegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...kle på seg!

Dyr som går nakne omkring, kan ikke regne med å få respekt. Da er de fritt vilt for alle som har lyst.

Jeg foreslår en dyreburka. Også på marsvin. Og gyngehester.

Dessuten vil jeg kjøpe burka til den nye bilen min. Så ikke naboene skal sikle på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, analsex er sex mellom menesker, bare at de bruker rumpehullet

Ordet sodoma skriver seg fra >Bibelen - da menneskene syndet i byene Sodomo og Gomora. SÅ alt som ikke er i "rett hull i rett vesen" ble betegnet som sodomi -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...