Gå til innhold

Hvorfor blir ikke tråden slettet?


amerikafareren

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen

Jeg hevder bestemt at det der ikke var et personangrep, nei. Det var da en direkte kommentar på at vedkommende faktis VAR hissig, og lot seg erte noe voldsomt. Et personangrep er en negativ karakteristikk av en person, hvor formålet er å sverte vedkommende, og ikke en reaksjon på noe som blir sagt. Å kommentere at noen hisser seg opp er _ikke_ et personangrep.

".........................................."

Det er en negativ personkarakterestikk å si at: "Du bare BER om at folk pirker borti deg med pinner når du er så hissig som dette :-)

"

Og ikke minst er det en hersketeknikk å påstå at noen er sinte ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • amerikafareren

    31

  • sheba

    10

  • ShitDiddelyDo

    10

  • Glimtipper

    10

Det er en negativ personkarakterestikk å si at: "Du bare BER om at folk pirker borti deg med pinner når du er så hissig som dette :-)

"

Og ikke minst er det en hersketeknikk å påstå at noen er sinte ;-)

"Det er en negativ personkarakterestikk å si at: "Du bare BER om at folk pirker borti deg med pinner når du er så hissig som dette :-) ""

Uenig. Det er en negativ kommentar til det vedkommende sier/gjør i akkurat _det_ tilfellet.

"Og ikke minst er det en hersketeknikk å påstå at noen er sinte ;-)"

Ai, ai, ai...det er IKKE en hersketeknikk å "påstå" at noen er sinte når de brøler med flerfoldige utropstegn. Da ER man sint, da.

"........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

"Det er en negativ personkarakterestikk å si at: "Du bare BER om at folk pirker borti deg med pinner når du er så hissig som dette :-) ""

Uenig. Det er en negativ kommentar til det vedkommende sier/gjør i akkurat _det_ tilfellet.

"Og ikke minst er det en hersketeknikk å påstå at noen er sinte ;-)"

Ai, ai, ai...det er IKKE en hersketeknikk å "påstå" at noen er sinte når de brøler med flerfoldige utropstegn. Da ER man sint, da.

"........................................."

"Ai, ai, ai...det er IKKE en hersketeknikk å "påstå" at noen er sinte når de brøler med flerfoldige utropstegn. Da ER man sint, da."

He he, det var ikke et eneste utropstegn i det svaret du skrev dette til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ai, ai, ai...det er IKKE en hersketeknikk å "påstå" at noen er sinte når de brøler med flerfoldige utropstegn. Da ER man sint, da."

He he, det var ikke et eneste utropstegn i det svaret du skrev dette til.

Ikke? Kan jeg hende jeg har blingset, selvfølgelig. Men jeg husker at vedkommende ble veldig, veldig fornærmet og fremsto ganske så sint.

Og du - som har diskutert såpass mye med meg - bør huske at jeg ikke pleier å bruke anklagelser om at motparten er sint som hersketeknikk. Det utelukker imidlertid ikke at jeg faktisk _kan_ kommentere sinte uttalelser.

"....................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Ikke? Kan jeg hende jeg har blingset, selvfølgelig. Men jeg husker at vedkommende ble veldig, veldig fornærmet og fremsto ganske så sint.

Og du - som har diskutert såpass mye med meg - bør huske at jeg ikke pleier å bruke anklagelser om at motparten er sint som hersketeknikk. Det utelukker imidlertid ikke at jeg faktisk _kan_ kommentere sinte uttalelser.

"....................................."

Det er nettopp fordi jeg har diskutert så mye med deg, at jeg syntes det var moro å trekke frem det med hersketeknikk.

Jeg hadde også i mente den gangen "mor i Oslo" prøvde å bruke det mot meg, og du kom og støttet meg i at det nettopp var en forslitt hersketeknikk å kalle noen rasende. Derfor tok jeg med denne smileyen: ;)

Jeg trodde du skulle ta den med en gang, at jeg bare spøkte :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nettopp fordi jeg har diskutert så mye med deg, at jeg syntes det var moro å trekke frem det med hersketeknikk.

Jeg hadde også i mente den gangen "mor i Oslo" prøvde å bruke det mot meg, og du kom og støttet meg i at det nettopp var en forslitt hersketeknikk å kalle noen rasende. Derfor tok jeg med denne smileyen: ;)

Jeg trodde du skulle ta den med en gang, at jeg bare spøkte :-)

Jeg så jo at du smilte, så jeg tok det ihvertfall ikke så alvorlig :-)

"........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen

Jeg så jo at du smilte, så jeg tok det ihvertfall ikke så alvorlig :-)

"........................................."

Det er godt :-)

Men nå har vi nok skuffet lille marsipangrisen, siden dette så absolutt ikke sklir ut i krangling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt :-)

Men nå har vi nok skuffet lille marsipangrisen, siden dette så absolutt ikke sklir ut i krangling.

Vel, jeg er ikke så bekymret for å skuffe denne "marsipangrisen" :-)

"........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nettopp fordi jeg har diskutert så mye med deg, at jeg syntes det var moro å trekke frem det med hersketeknikk.

Jeg hadde også i mente den gangen "mor i Oslo" prøvde å bruke det mot meg, og du kom og støttet meg i at det nettopp var en forslitt hersketeknikk å kalle noen rasende. Derfor tok jeg med denne smileyen: ;)

Jeg trodde du skulle ta den med en gang, at jeg bare spøkte :-)

Grip lar seg jo ikke hisse opp av Prozak - og ikke omvendt heller - meget ufarlig vil jeg si - de er menn og dett er dett. Tror de snakker rett fra levern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

amerikafareren

Du kan ikke bare starte en tråd, få svarene du er ute etter og så forvente at webbis skal slette tråden på din oppfordring.

Hvis en tråd du selv har startet er et problem for deg, bør du muligens tenke deg om minst to ganger før du poster innlegg neste gang.

Er du sikker på at ikke noe har blitt slettet fra denne tråden? Kanskje du burde tenke deg om flere ganger før du svarer på noe du ikke har peiling på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Er du sikker på at ikke noe har blitt slettet fra denne tråden? Kanskje du burde tenke deg om flere ganger før du svarer på noe du ikke har peiling på.

Jeg har peiling, og så tråden du sikter til. Jeg har også lest i denne - mens den ble skrevet.

Sist men ikke minst vet jeg at du ikke henger på greip.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

amerikafareren

Jeg har peiling, og så tråden du sikter til. Jeg har også lest i denne - mens den ble skrevet.

Sist men ikke minst vet jeg at du ikke henger på greip.

Nei det er vel ingen som henger på greip. Hvorfor du har så mange meninger om meg er uforståelig for meg.

Er du sikker på at ikke noe har blitt slettet fra tråden? Da følger du ikke med i timen gutten min. Slutt nå med denne barnslige furtingen hele tiden pga. et eller annet. De fleste doldamene unntatt meg sikler etter deg, og det er neppe noe galt i fra min side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

Nei det er vel ingen som henger på greip. Hvorfor du har så mange meninger om meg er uforståelig for meg.

Er du sikker på at ikke noe har blitt slettet fra tråden? Da følger du ikke med i timen gutten min. Slutt nå med denne barnslige furtingen hele tiden pga. et eller annet. De fleste doldamene unntatt meg sikler etter deg, og det er neppe noe galt i fra min side.

Hva er det du babler om? Jeg har da ikke sagt at ikke noe har blitt slettet fra denne.

Det jeg kommenterte var at du ikke bare kan starte en tråd og så kreve å få den slettet.

Norsk er et fint dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er vel ingen som henger på greip. Hvorfor du har så mange meninger om meg er uforståelig for meg.

Er du sikker på at ikke noe har blitt slettet fra tråden? Da følger du ikke med i timen gutten min. Slutt nå med denne barnslige furtingen hele tiden pga. et eller annet. De fleste doldamene unntatt meg sikler etter deg, og det er neppe noe galt i fra min side.

Vi sikler fordi vi vet hvor kjekk han er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

amerikafareren

Hva er det du babler om? Jeg har da ikke sagt at ikke noe har blitt slettet fra denne.

Det jeg kommenterte var at du ikke bare kan starte en tråd og så kreve å få den slettet.

Norsk er et fint dyr.

Det er en uke siden jeg var her sist, og du kommenterer at jeg ikke kan be om at noe blir slettet som har blitt slettet. Henger dette på greip, neppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Det er en uke siden jeg var her sist, og du kommenterer at jeg ikke kan be om at noe blir slettet som har blitt slettet. Henger dette på greip, neppe.

Selvfølgelig henger det på greip.

Jeg skrev innlegget mitt før tråden eventuelt ble slettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er vel ingen som henger på greip. Hvorfor du har så mange meninger om meg er uforståelig for meg.

Er du sikker på at ikke noe har blitt slettet fra tråden? Da følger du ikke med i timen gutten min. Slutt nå med denne barnslige furtingen hele tiden pga. et eller annet. De fleste doldamene unntatt meg sikler etter deg, og det er neppe noe galt i fra min side.

aha så det er sdd du vil ha:-) hehe da tror jeg du får problemer med en bestemt dame her som er utrolig rask på foten og har laange negler:)

Nei, hun er IKKE meg, jeg har gitt opp;) hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...