Gå til innhold

Hvorfor blir ikke tråden slettet?


amerikafareren

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

Du påstår til og med at jeg ikke er i USA. Hvis du har slike vrangforestillinger om meg så burde du gå til behandling et eller annet sted. Jeg synes egentlig at du er en skrue og har virkelig problemer med å forstå denne kjekkas statusen din.

Du aner ingenting om meg og jeg ikke om deg og slik blir det forhåpentligvis videre.

Du trenger ikke å frykte at det ikke blir sånn også videre. :)

Og jeg skrev ikke at du ikke var i USA.

Jeg skrev at det ikke skulle forundre meg om du ikke er i USA.

En viss forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • amerikafareren

    31

  • sheba

    10

  • ShitDiddelyDo

    10

  • Glimtipper

    10

amerikafareren

jeg "glefser" ikke til noen som jeg anser som seriøse, men enkelte ganger er du umulig å diskutere med, kanskje av en spesiell grunn? da må man vel få lov til og si det man mener?

Du burde gå og legge deg. Jeg synes synd på de som trekker med seg en eller annen diskusjon fra en eller annen gang for å gå til angrep på andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

amerikafareren

Du trenger ikke å frykte at det ikke blir sånn også videre. :)

Og jeg skrev ikke at du ikke var i USA.

Jeg skrev at det ikke skulle forundre meg om du ikke er i USA.

En viss forskjell.

Javel og hvorfor skulle du ha en mening om hvor jeg befinner meg?

Du kan neppe ha et kjedelig liv så omsvermet som du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde gå og legge deg. Jeg synes synd på de som trekker med seg en eller annen diskusjon fra en eller annen gang for å gå til angrep på andre.

hehe tok du nettop deg selv i hånda og sa takk for sist?

nei, dette gidder jeg ikke kjære deg, du må ha alvorlige problemer om du driver på som dette på dol, egentlig burde jeg ikke krangle i det hele tatt men be deg søke en form for hjelp bebba/amerikafareren:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

amerikafareren

hehe tok du nettop deg selv i hånda og sa takk for sist?

nei, dette gidder jeg ikke kjære deg, du må ha alvorlige problemer om du driver på som dette på dol, egentlig burde jeg ikke krangle i det hele tatt men be deg søke en form for hjelp bebba/amerikafareren:)

Du kan umulig være så voksen som jeg troddu at du var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en venn som jeg gjerne pynter meg for;) Vi er først og fremst venner , men han er nå kjekk da;)

Hvis du biter negler så bør du ta manikyr for å slutte med det.

Koselig med en venn :)

Ja, kanskje... Men jeg prøvde neglelakk en periode, uten at det hjalp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

amerikafareren

Koselig med en venn :)

Ja, kanskje... Men jeg prøvde neglelakk en periode, uten at det hjalp.

Hvis du går regelmessig til manikyr og får behandling av neglene tror jeg det er lettere å slutte. Det er vanskelig når neglene gror igjen og derfor må de behandles.

Ja det er koselig å ha en venn. Tror jeg kommer til å savne han når jeg er tilbake hjemme;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du går regelmessig til manikyr og får behandling av neglene tror jeg det er lettere å slutte. Det er vanskelig når neglene gror igjen og derfor må de behandles.

Ja det er koselig å ha en venn. Tror jeg kommer til å savne han når jeg er tilbake hjemme;(

Det er det med tid og penger, da... :)

Lev i nået og kos deg mens du kan. Bekymringer om savn dropper du til det er en realitet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

amerikafareren

Det er det med tid og penger, da... :)

Lev i nået og kos deg mens du kan. Bekymringer om savn dropper du til det er en realitet :)

Ja jeg tror at det er mye dyrere i Norge. Her koster det ingenting.

Jeg lever i nuet og kan ikke noe annet;) Har gjort det lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg tror at det er mye dyrere i Norge. Her koster det ingenting.

Jeg lever i nuet og kan ikke noe annet;) Har gjort det lenge.

Bra for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

amerikafareren

Bra for deg :)

Det gjorde indianerne her før i tiden. Hvor bra det var for dem var det nok delte meninger om;)

Tror ikke vi skandinaver er noe særlig gode på det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Grip lar seg jo ikke hisse opp av Prozak - og ikke omvendt heller - meget ufarlig vil jeg si - de er menn og dett er dett. Tror de snakker rett fra levern.

Nå er jeg ikke med. Hvor kommer gripp inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...