Gå til innhold

ShitDiddelyDo


Gjest Ulvinnen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 214
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    21

  • hidi

    21

  • Glimtipper

    9

  • amerikafareren

    8

amerikafareren

Jeg vet ikke om jeg tror at NHD kan svare meg på det, men jeg hadde et lite håp, siden han har fulgt med på skriveriene hennes på psykforumet over lang tid.

Han må da være den som er best kvalifisert her til det.

Det jeg mente var at han neppe kan svare på om vi skal ha sympati eller forakte noen. Jeg forakter vanligvis ikke andre mennesker, og i dette tilfellet synes jeg ikke det er noe vanskelig å vise sympati selv om noen synes det er morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Det jeg mente var at han neppe kan svare på om vi skal ha sympati eller forakte noen. Jeg forakter vanligvis ikke andre mennesker, og i dette tilfellet synes jeg ikke det er noe vanskelig å vise sympati selv om noen synes det er morsomt.

Da misforstod jeg deg. Jeg ber ikke NHD fortelle meg om jeg skal ha medlidenhet eller forakt med noen. Den vurderingen tar jeg selv.

Men jeg spør han om han tror Månemåleren ikke vet at hun bruker mange nick og svarer seg selv. Ut i fra den bakgrunnsinfoen tar jeg så selv en vurdering på hva jeg skal føle for henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

amerikafareren

Da misforstod jeg deg. Jeg ber ikke NHD fortelle meg om jeg skal ha medlidenhet eller forakt med noen. Den vurderingen tar jeg selv.

Men jeg spør han om han tror Månemåleren ikke vet at hun bruker mange nick og svarer seg selv. Ut i fra den bakgrunnsinfoen tar jeg så selv en vurdering på hva jeg skal føle for henne.

Da forstår vi hverandre nå;) Jeg mente ikke å kritisere deg for å spørre om NHDs synspunkter, men ville mere påpeke at det er og blir en privat vurdering uansett hvordan vi reagerer.

Jeg følger ikke mye med på hva som blir skrevet her, men slik jeg har oppfattet denne personen så skriker hun etter oppmerksomhet og hjelp. Det inviterer til sympati, men det er ikke mulig å hjelpe et menneske som ikke vil hjelpe seg selv. Eller sagt på en annen måte, ikke tar imot hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Da forstår vi hverandre nå;) Jeg mente ikke å kritisere deg for å spørre om NHDs synspunkter, men ville mere påpeke at det er og blir en privat vurdering uansett hvordan vi reagerer.

Jeg følger ikke mye med på hva som blir skrevet her, men slik jeg har oppfattet denne personen så skriker hun etter oppmerksomhet og hjelp. Det inviterer til sympati, men det er ikke mulig å hjelpe et menneske som ikke vil hjelpe seg selv. Eller sagt på en annen måte, ikke tar imot hjelp.

Ja, nå er vi helt på linje :-)

Jeg ser også at månemåleren må være en veldig ensom person. Men at hun ikke er villig til å komme med innrømmelser, eller innse hva hun driver med, gjør at sympatien for henne svekkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vanlig månemåler

Ja, nå er vi helt på linje :-)

Jeg ser også at månemåleren må være en veldig ensom person. Men at hun ikke er villig til å komme med innrømmelser, eller innse hva hun driver med, gjør at sympatien for henne svekkes.

Etter dine ord:

Så for å "vinne din sympati" må man innrømme ting man ikke har gjort, og også "se" dine vrangsyn.

Takk, men jeg ønsker ikke din sympati.

----------.

Dine øyne er ikke åpne nok til å se alternative muligheter for realitet.

Lykke til i ditt videre detektivarbeid!

Prøv å pass på å ikke tråkk på noen.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

amerikafareren

Ja, nå er vi helt på linje :-)

Jeg ser også at månemåleren må være en veldig ensom person. Men at hun ikke er villig til å komme med innrømmelser, eller innse hva hun driver med, gjør at sympatien for henne svekkes.

Jeg vil ikke nødvendigvis si at sympatien svekkes, men på et eller annet tidspunkt er det nok.

Jeg leser så lite av det som blir skrevet at jeg har ikke rukket å bli lei, men jeg har lest noe og synes det er en studie i menneskelige reaksjoner . Det kan man jo si om dol for øvrig. Flørting og intriger er en del av hverdagen her;)

Bare se hvordan denne tråden har tatt helt av. Jeg har bare lest deler av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Jeg vil ikke nødvendigvis si at sympatien svekkes, men på et eller annet tidspunkt er det nok.

Jeg leser så lite av det som blir skrevet at jeg har ikke rukket å bli lei, men jeg har lest noe og synes det er en studie i menneskelige reaksjoner . Det kan man jo si om dol for øvrig. Flørting og intriger er en del av hverdagen her;)

Bare se hvordan denne tråden har tatt helt av. Jeg har bare lest deler av den.

Du kan vel si det sånn at jeg har fått i overkant mye av henne. Så da går jeg bare så inderlig lei.

Normalt så har jeg stor empati med folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig månemåler

Du kan vel si det sånn at jeg har fått i overkant mye av henne. Så da går jeg bare så inderlig lei.

Normalt så har jeg stor empati med folk.

"...fått mye av henne", sier du. Jeg har ikke gitt _deg_ mye oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

amerikafareren

Du kan vel si det sånn at jeg har fått i overkant mye av henne. Så da går jeg bare så inderlig lei.

Normalt så har jeg stor empati med folk.

Jeg forstår det nå at du har vært utsatt, men jeg grubler fremdeles over hva dette er for noe. Jeg tror desverre ikke at NHD kan gi oss noe svar på det. Jeg har opplevd positive sider ved denne personen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig månemåler

Jeg forstår det nå at du har vært utsatt, men jeg grubler fremdeles over hva dette er for noe. Jeg tror desverre ikke at NHD kan gi oss noe svar på det. Jeg har opplevd positive sider ved denne personen.

Takk for din vennlighet. Men ikke gruble over dette. Ha det godt!

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror du er klin kokos.

Det burde du ha fått med deg nå.

Nå har jeg forståelse for at enkelte er klin kokos, men det er din manglende evne til å vedkjenne deg egne feil jeg henger meg opp i, og på grunn av dem framstår du som uhyre lite sympatisk.

Lyv så mye du vil. Du gir deg ikke uansett.

Som sagt: Klin kokos.

Her blir det tacos

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...