Gå til innhold

Upassende Inlegg


Gjest mandolina

Anbefalte innlegg

Gjest Mener jeg

Du mener at det er greit å snakke om å drepe noen, men ikke snakke om at hjernen ikke fungerer fem minutter etter at man har våknet?

Du kan ikke sette innholdet i disse to innleggene mot hverandre slik du gjør. Du har ikke forstått noen ting. Get a life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Glimtipper

    23

  • hidi

    10

  • flisa

    3

  • amber sun

    3

Mest aktive i denne tråden

Du mener at det er greit å snakke om å drepe noen, men ikke snakke om at hjernen ikke fungerer fem minutter etter at man har våknet?

Den sammenligningen synes jeg du kunne ha spart deg. Likte innlegget ditt altså, for å ha sagt det, men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke sette innholdet i disse to innleggene mot hverandre slik du gjør. Du har ikke forstått noen ting. Get a life!

"Get a life!"

Slående kommentar.

Jeg vet ikke helt, jeg. Vi snakker om hva andre mennesker kan bli støtt av, gjør vi ikke?

Og mens vanilje har behov for å skrive av seg noen vonde følelser, så har jeg hatt behov for å tulle de bort og ha det litt morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mandolina

Oi. Tråden min ble slettet, så webmaster må tydeligvis ha ment at den faktisk var upassende.

Nå ble jeg litt lei meg. Mente ikke noe vondt med den. Kan webmaster svare på hva som var så upassende med den?

Beklager det var slett ikke denne tråd jeg ville henvise til!

Jeg tråkket i salaten noe veldig. beklager.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sammenligningen synes jeg du kunne ha spart deg. Likte innlegget ditt altså, for å ha sagt det, men..

Jeg mener ikke at følelsene kan sammenlignes.

Jeg mener at vi må ha høyde for både det ene og det andre her på DOL.

Men jeg vil absolutt ikke støte vanilje eller andre som har det vondt, så jeg trekker sammenligningen øyeblikkelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke sette innholdet i disse to innleggene mot hverandre slik du gjør. Du har ikke forstått noen ting. Get a life!

Jeg trekker sammenligningen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager det var slett ikke denne tråd jeg ville henvise til!

Jeg tråkket i salaten noe veldig. beklager.

Hilsen

Ikke din feil :)

Synes det rare her er at webmaster gjorde som du ba om. Kan du få webbis til å gjøre hva enn du vil? Tenk på makten! Whuhahahahaha! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mener jeg

"Get a life!"

Slående kommentar.

Jeg vet ikke helt, jeg. Vi snakker om hva andre mennesker kan bli støtt av, gjør vi ikke?

Og mens vanilje har behov for å skrive av seg noen vonde følelser, så har jeg hatt behov for å tulle de bort og ha det litt morsomt.

Forsøk forum for mld, neste gang behovet melder seg. Blir du støtt av overgrepstrådene, er det bare for deg å la være å lese tråder fra dette forumet. De holder sine innlegg utenom åpent, og da kan du gjøre det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager det var slett ikke denne tråd jeg ville henvise til!

Jeg tråkket i salaten noe veldig. beklager.

Hilsen

Din lille rabagast...Men vi tilgir deg så gjerne! Har selv tabbet meg ut noen ganger og tror heller ikke Glimtipper er lei seg. Hun ble bare forskrekket fordi hun trodde webbis mente tråden var upassende..

Ikke tenk på det, mandolina!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsøk forum for mld, neste gang behovet melder seg. Blir du støtt av overgrepstrådene, er det bare for deg å la være å lese tråder fra dette forumet. De holder sine innlegg utenom åpent, og da kan du gjøre det samme?

Det er jo ikke en melding til noen spesielt, det er skriverier. Og mange hadde glede av tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flystripa

"Get a life!"

Slående kommentar.

Jeg vet ikke helt, jeg. Vi snakker om hva andre mennesker kan bli støtt av, gjør vi ikke?

Og mens vanilje har behov for å skrive av seg noen vonde følelser, så har jeg hatt behov for å tulle de bort og ha det litt morsomt.

Hei!

Er det den "hvor er Squishy-tråden"?

Jeg synes den var langt over streken, for det kom aldri KLART fram, hva som hadde skjedd. At det var tull fra din side er en sak, men når det går på å kødde slik at mange her inne ikke skjønner det, så er det dårlig humor. Om du hadde spedd på med noen ;o) etc, så hadde det muligens stilt seg annerledes.

Jeg var faktisk i tvil på om jeg leste rett, nettopp fordi du i har fortalt om at livet er tøft, du er sliten også videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen

Jeg tror bare webmaster slettet den ganske automatisk...

Hvisker; håper ikke han leser den andre tråden òg. gulp.

Det er ikke nok bare å ønske en tråd slettet, det har webbmaster gjentatt et stort antall ganger.

Så det må ligge noe mer bak. Lurer på hva? Hadde tråden ligget på et av de medisinke forumene, så hadde jeg skjønt det. Men den var da vel på åpent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er det den "hvor er Squishy-tråden"?

Jeg synes den var langt over streken, for det kom aldri KLART fram, hva som hadde skjedd. At det var tull fra din side er en sak, men når det går på å kødde slik at mange her inne ikke skjønner det, så er det dårlig humor. Om du hadde spedd på med noen ;o) etc, så hadde det muligens stilt seg annerledes.

Jeg var faktisk i tvil på om jeg leste rett, nettopp fordi du i har fortalt om at livet er tøft, du er sliten også videre.

Jeg beklager om det framsto som om jeg faktisk ikke ante hvor han var, men de aller, aller fleste skjønte øyeblikkelig at jeg selvfølgelig gjorde det. Det ble også oppklart senere i tråden.

Men jeg skal ta det du sier til etterretning, for jeg vil jo for all del ikke at noen skal tro jeg bedriver omsorgssvikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mandolina

Du begynner med å skrive "upassende innlegg"

Er det det tror det er for ei som har fått mye av livet sitt ødelagt pga. et slikt menneske?

Det er et hardt og spesiellt innlegg, et som for mange er vanskelig å forstå, men for de som kjenner følelsene så er det ikke et "upassende innlegg".

Jeg synes mange av oss skal holde oss unna forum for overgrep hvis vi har problemer med å forstå frustrasjonen, smerten, tankene og følelsene.

De bør ha spennvidde der inne, for de snakker om svært så dype og vanskelige ting der.

Håper vedkommende som skrev det får mange støttende innlegg, slik at hun etterhvert får roet ned sinnet sitt litt. Det er godt å få det ut.

Å skrive det ned skader ingen.

Vi andre som ikke forstår får holde oss unna.

Synes jeg.

Hei!

Takk for fint innlegg.

Da jeg leste tråden under "100 nyeste" oppfattet jeg det slik at det var en vanlig bursdagshilsen, slik det ofte blir sendt i forum for Meldinger. Detfor mente jeg innlegget var upassende.

Det var først etter at jeg ble gjort oppmerksom på at linken var feil, jeg oppdaget at innlegget var postet i forum for Overgreb. Og da var hadde jeg allerede tråkket i salaten noe grundig.

Jeg leser aldri innlegg i forum for Overgrep, for jeg har ikke noe å bidra med i et slik forum.

Beklager allesammen.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsøk forum for mld, neste gang behovet melder seg. Blir du støtt av overgrepstrådene, er det bare for deg å la være å lese tråder fra dette forumet. De holder sine innlegg utenom åpent, og da kan du gjøre det samme?

Hun ga meg en skikkelig god latter. Og har forlenget mitt liv..

Jeg digget begge trådene hennes!

Vi skjønner nå at du ikke liker denne form for humor. Da er det litt synd på deg, mener jeg, for du går glipp av mang en god latter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mener jeg

Jeg beklager om det framsto som om jeg faktisk ikke ante hvor han var, men de aller, aller fleste skjønte øyeblikkelig at jeg selvfølgelig gjorde det. Det ble også oppklart senere i tråden.

Men jeg skal ta det du sier til etterretning, for jeg vil jo for all del ikke at noen skal tro jeg bedriver omsorgssvikt.

Ikke for å såre deg, men det minnet om *pepan-humor* av verste slag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å såre deg, men det minnet om *pepan-humor* av verste slag.

Det sårer meg ikke, men jeg syntes ikke det er sammenlignbart. Det er synd du oppfattet det sånn, selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mandolina

Ikke din feil :)

Synes det rare her er at webmaster gjorde som du ba om. Kan du få webbis til å gjøre hva enn du vil? Tenk på makten! Whuhahahahaha! ;)

Jeg tror det var tilfeldigt, innlegget ditt var morsomt. Beklager tabben.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...