Gå til innhold

Lillemus og flisa (eller andre)


Gjest Ulvinnen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 111
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Osiris

    12

  • amber sun

    9

  • Lillemus

    9

  • Babette

    8

Mest aktive i denne tråden

*Rister på hodet* Det er ikke trøndersk i alle fall.

Du er trønder og påstår at du ikke har hørt uttrykket "Sjåkkælsker"

Værste jeg har hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er når du møter en jævlig deilig fyr, og han bare gir deg et s... og fan så er det over. Han fikk lykke sjokk, og damen får et misfornøyd sjokk...

*ikke fornærmet for at du bare spør flisa og lillemus hmpfrt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Det er når du møter en jævlig deilig fyr, og han bare gir deg et s... og fan så er det over. Han fikk lykke sjokk, og damen får et misfornøyd sjokk...

*ikke fornærmet for at du bare spør flisa og lillemus hmpfrt*

Jeg spurte alle de jeg visste var trøndere. Du kommer inn under "eller andre". Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte alle de jeg visste var trøndere. Du kommer inn under "eller andre". Takk for svar!

Ups, trodde jeg var under åpent forum, men ser nå at det ligger under meldinger. Uansett jeg bare tulla men det skjønte du sikkert;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Ups, trodde jeg var under åpent forum, men ser nå at det ligger under meldinger. Uansett jeg bare tulla men det skjønte du sikkert;)

Jeg hadde en anelse :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er trønder og påstår at du ikke har hørt uttrykket "Sjåkkælsker"

Værste jeg har hørt.

*Rister på hodet igjen* Niks. "Førbainna god puler" ja, men ikke sjåkkælsker nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et ikke ukjent uttrykk fra Trondheim, vet ikke om det brukes i resten av Trøndelag.

Hæ? Har aldri hørt uttrykket jeg og jeg er født og oppvokst i Trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hæ? Har aldri hørt uttrykket jeg og jeg er født og oppvokst i Trondheim.

Jeg er også født og oppvokst i Trondheim. Skjønner ikke at du ikke har hørt det før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også født og oppvokst i Trondheim. Skjønner ikke at du ikke har hørt det før.

Lillemus er jo oppfostret i klosteret på Munkholmen. De snakker ikke så vovet der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...