Gå til innhold

Lillemus og flisa (eller andre)


Gjest Ulvinnen

Anbefalte innlegg

Det uttales ikke sjokk da, med to k'er, men sjåk. Skrives forøvrig choke.

Det du har rett i er at jeg blant annet har en gammel bil med med choke:-) Den har fine liggeseter og god plass i baksetet:-) Bli med på tur?

Ja takk! Rundt Mjøsa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 111
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Osiris

    12

  • amber sun

    9

  • Lillemus

    9

  • Babette

    8

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen

Ja den satt i sikringsboksen, tenkæræ! :)

He he, det der var vel et Øivind Blunc sitat?

Jeg opplevde han som underholder på et julebord der han kom kjørende inn i salen på en motorsykkel. Mannen er passe gæær'n :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kunne jo ha strittet ørlite grann i mot da, bare for å vise at jeg hadde rett!

*Snurt*

Du har nok rett skjønner du , hun tør ikke når det kommer til stykket:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kunne jo ha strittet ørlite grann i mot da, bare for å vise at jeg hadde rett!

*Snurt*

Du har nok rett skjønner du , hun tør ikke når det kommer til stykket:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen

Jeg har aldri hørt det før.

Men etter at jeg fikk forklaringen din, så liker jeg ihvertfall tanken på hva det betyr, hehe.

;-)

Sånn har jeg det også. Og så liker jeg tanken på at vi har en sjokkelsker tilgjengelig :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn har jeg det også. Og så liker jeg tanken på at vi har en sjokkelsker tilgjengelig :-D

"Og så liker jeg tanken på at vi har en sjokkelsker tilgjengelig :-D "

Kunne ikke sagt det bedre selv!

Hva er vel bedre enn å ha en sjokkelsker tilgjengelig? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det uttales ikke sjokk da, med to k'er, men sjåk. Skrives forøvrig choke.

Det du har rett i er at jeg blant annet har en gammel bil med med choke:-) Den har fine liggeseter og god plass i baksetet:-) Bli med på tur?

Å, jeg hadde shoke (var det det?) i den første bilen min. Husker at du måtte dra den ut for å få igang bilen.

Ganske stilig egentlig. kanskje de burde innføre shoken igjen. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gyda ;o)

Nå har jeg slått opp ordet i det 45-binds store leksikonet vi har på jobben og funnet svaret:

"Sjokkelsker: En person (hovedsaklig hankjønn) som har så sjelden sex at har får utløsning gjennomsnittlig 2-4 sekunder etter at sexakten er i gang. Umiddelbart etter går han i sjokk. Utfallet kan variere, i de fleste tilfeller vil vedkommende komme seg til hektene igjen etter en stund (stabilt sideleie er viktig, så partneren må holde hodet kaldt), men det har vært registrert dødsfall i forbindelse med dette.

Det er altså viktig for de fleste at man har regelmessig sex for å unngå å komme i kategorien "sjokkelsker". Jevnling onani kan også virke forebyggende."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg slått opp ordet i det 45-binds store leksikonet vi har på jobben og funnet svaret:

"Sjokkelsker: En person (hovedsaklig hankjønn) som har så sjelden sex at har får utløsning gjennomsnittlig 2-4 sekunder etter at sexakten er i gang. Umiddelbart etter går han i sjokk. Utfallet kan variere, i de fleste tilfeller vil vedkommende komme seg til hektene igjen etter en stund (stabilt sideleie er viktig, så partneren må holde hodet kaldt), men det har vært registrert dødsfall i forbindelse med dette.

Det er altså viktig for de fleste at man har regelmessig sex for å unngå å komme i kategorien "sjokkelsker". Jevnling onani kan også virke forebyggende."

hahaha er det det det egentlig betyr?

Da har vi isåfall misforstått betydningen.

Og jeg benytter herved anledningen til å si at ingen av oss har menn som faller i denne kategorien. Heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig, jeg har aldri hørt det ordet i bruk.

Hmmmm... Kanskje jeg er for gammel??

Har en mistanke om at jeg er eldre enn deg og at dette er et 70-talls uttrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...