Gå til innhold

Jeg er gravid!


Gemini

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 121
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Gemini

    25

  • ShitDiddelyDo

    8

  • tonie

    6

  • Mrs. Wallace

    4

Håper jeg er tilgitt selv om jeg ikke svarer hver og en :-)

Det er helt greit, så mange grattismeldinger du har fått.

Vil bare legge til at med bakgrunn i de svarene du pleier å gi, tror jeg vi snakker om et barn som kommer til å få det skikkelig godt. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt greit, så mange grattismeldinger du har fått.

Vil bare legge til at med bakgrunn i de svarene du pleier å gi, tror jeg vi snakker om et barn som kommer til å få det skikkelig godt. :o)

Wow, det var utrolig hyggelig sagt!

vel, vi får se da, det er sikkert lettere å være ekspert på andres vegne enn sine egne... Kanskje jeg møter meg sjøl i døra når alt kommer til alt? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, det var utrolig hyggelig sagt!

vel, vi får se da, det er sikkert lettere å være ekspert på andres vegne enn sine egne... Kanskje jeg møter meg sjøl i døra når alt kommer til alt? hehe

Litt møting i døra må man påregne, og noen kameler er smaker faktisk godt å svelge. Men har man en fornuftig og pragmatisk innstilling i utgangspunktet, går det forbløffende greit på den måten også. Og jeg har såpass tiltro til deg, bare så du vet det.

Nei, dette var hyggelig, Gemini! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt møting i døra må man påregne, og noen kameler er smaker faktisk godt å svelge. Men har man en fornuftig og pragmatisk innstilling i utgangspunktet, går det forbløffende greit på den måten også. Og jeg har såpass tiltro til deg, bare så du vet det.

Nei, dette var hyggelig, Gemini! ;o)

...stryk "er" i første setning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt møting i døra må man påregne, og noen kameler er smaker faktisk godt å svelge. Men har man en fornuftig og pragmatisk innstilling i utgangspunktet, går det forbløffende greit på den måten også. Og jeg har såpass tiltro til deg, bare så du vet det.

Nei, dette var hyggelig, Gemini! ;o)

Tusen takk, jeg blir helt overveldet jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, jeg blir helt overveldet jeg :-)

Treige meg så ikke dette før nå!! *sukker* håper du tilgir...

Vel, sender mange gratulasjoner og gode tanker, så GØY!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treige meg så ikke dette før nå!! *sukker* håper du tilgir...

Vel, sender mange gratulasjoner og gode tanker, så GØY!:)

Takk! Det er da ikke noe som trenger tilgivelse... :)

Det er vel egentlig bare et sunnhetstegn om man ikke får med seg alt som skrives på DOL ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Det er leger som har introdusert dette ovenfor meg, og dessuten ser jeg det er ganske utbredt på div. graviditetsfora osv., så jeg trodde det var det vanlige.

Det er nok vanlig nå. Men for ikke mer enn 8 år siden, da jeg gikk gravid med yngstemann, var det bare uker som ble telt, både av legene og oss gravide i mellom. Så jeg har også stusset over at det nå regnes så detaljert at enkeltdagene tas med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir første. Og jeg er 36, muligens 37 innen barnet kommer (termin rundt min egen fødselsdag), så jeg blir en "moden mor"... hehe

Heldigvis har jeg en jevnaldrende venninne som går gravid nå også, og et par andre i bekjentskapskretsen (en nabo og en kollega) som har fått barn i samme alder.

Vi skal nok passe på så du ikke blir overbeskyttende og hysterisk av den grunn :-))

Gratulerer og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Nå forstår du kanskje hvorfor jeg ikke ble med på slankeopplegget ditt (rettere sagt livstilsomlegging)! Hadde absolutt trengt det, men ikke akkurat nå... hehe

Skal seff spise sunt framover, men ikke for å redusere vekten. Og lavkarbo mat er dessverre langt unna det som har fristet de siste ukene, har vært mye kvalm, og da har det stort vært brød eller annen karbo-mat som har fristet...

Skjønner veldig godt!

Jeg maktet heller ikke lavkarbo når jeg var gravid med minsten. De første ukene levde jeg på knekkebrød med brunost og tyrkisk pepper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er leger som har introdusert dette ovenfor meg, og dessuten ser jeg det er ganske utbredt på div. graviditetsfora osv., så jeg trodde det var det vanlige.

Det er selvfølgelig det helt korrekte, men for meg var det først og fremst de første par ukene enkeltdagene var interessante. Synes ellers det var tilstrekkelig nøyaktig å telle uker (da jeg omsider forstod hva +'en stod for).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal nok passe på så du ikke blir overbeskyttende og hysterisk av den grunn :-))

Gratulerer og lykke til!

Jeg håper jeg skal klare å unngå det, skal forsøke å overlate til min svoger å være hysterisk moden forelder, han har noen års trening i det nå... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok vanlig nå. Men for ikke mer enn 8 år siden, da jeg gikk gravid med yngstemann, var det bare uker som ble telt, både av legene og oss gravide i mellom. Så jeg har også stusset over at det nå regnes så detaljert at enkeltdagene tas med.

Samme tenkte jeg, men det var før jeg selv ble gravid og vannet gikk i uke 28. Da ble hver dag ungen holdt seg i magen avgjørende for hva slags liv han ville få.

Tviler sterkt på at jeg hadde holdt telling på dagene hvis jeg hadde hatt et normalt svangerskap, da. Det blir liksom litt i overkant. Litt mye i overkant;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...