Gå til innhold

Jeg er gravid!


Gemini

Anbefalte innlegg

Takk! Det ble forklart lenger ned i tråden her, men det er snakk om uker og dager. Noen synes det er latterlig å telle dager, men leger opererer bl.a. med det. Særlig når det er snakk om risiko for å føde før tiden, så teller hver dag.

Jeg var altså 13 uker og 6 dager på vei når jeg skrev det. I dag 14 uker og 4 dager. Anyway, jeg er ca 3,5 mnd på vei :-)

ah.. se der ja.. nå lærte jeg noe nytt..

koselig å lese :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 121
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Gemini

    25

  • ShitDiddelyDo

    8

  • tonie

    6

  • Mrs. Wallace

    4

Var det det med barna som ble født før uke 25? Uff, det var vondt å se hvordan det gikk med noen av dem.

Ja, det var vondt å se. Det er sant som flere av foreldrene sa, at noen ganger må kanskje legestanden innse når nok er nok, og at man ikke alltid bør redde et liv, koste hva det koste vil, hvis ikke det er noen sannsynlighet for at vedkommende vil ha noen nevneverdig livskvalitet. Men en vanskelig balansegang det der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...