Gå til innhold

Sladder.. ikke les hvis du ikke liker sladder om kjendiser


Moraki

Anbefalte innlegg

Tone Damli Aaberge har hatt seg med Tom Erik Nilsen _og_ Kristian Ødegård. Av sikre kilder har jeg hørt dette. Faktisk ble jeg svært sjokkert, men nå forstår jeg hvorfor Kristian gikk fra å være søt mot henne til bare å slå vitser.

Hmmm, egentlig burde ikke dette sjokke meg, men jeg hadde faktisk respekt for Kristian, så jeg skjønner ikke at _han_ gjorde det.

Men men, tro det eller ei, samme for meg, men nå er det i allefall bekreftet for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 149
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Moraki

    38

  • ylvali1365381015

    21

  • thinkerbell

    13

  • DarkPink

    5

Annonse

På èn gang??

Sikkert ikke på én gang, men hun har nå hvertfall hatt seg med dem begge.

Jeg er _ikke_ sjokka, for å si det sånn. Jeg har vel gjort det ganske tydelig at jeg synes hu er ei burugle deluxe.

Hadde jeg hatt bilder, skulle verden gått i styr ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

Hvorfor er alle ute etter Tone eller hva hun het?

Hvorfor kan menn stadig framstå med en viss verdighet og trekke sympati-strået, mens kvinnen gjøres narr av og henges ut etter slike affærer???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er alle ute etter Tone eller hva hun het?

Hvorfor kan menn stadig framstå med en viss verdighet og trekke sympati-strået, mens kvinnen gjøres narr av og henges ut etter slike affærer???

Samma for meg, jeg bare godter meg over det *gnir meg i henda*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

Sikkert ikke på én gang, men hun har nå hvertfall hatt seg med dem begge.

Jeg er _ikke_ sjokka, for å si det sånn. Jeg har vel gjort det ganske tydelig at jeg synes hu er ei burugle deluxe.

Hadde jeg hatt bilder, skulle verden gått i styr ja!

Burugle de luxe?

Hvorfor det da?

En meget vakker jente er hun, med mange talenter...

Lett å tenke om alle sånne kjendiser at de er overfladiske,

og mange er nok det, også de mannlige.

Men burugle?

Og hva baserer du den uttalelsen på?

Jeg har ikke sett skal vi danse, men registrerer en viss motvilje mot denne tone...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ei kjerring du er. Hadde det der vært en mann hadde ingen reagert. Hva er feil med at hun har seg med hvem enn hun vil? who cares?

Tja, Tom Erik hadde dame mens det skjedde. Kristian Ødegård er kansje gammel nok til å holde seg unna?

Kjerring kan du være sjøl, jeg driter i det, jeg synes bare det er festlig, og det er ganske mange fler som liker sladder om Tone :-)

God jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burugle de luxe?

Hvorfor det da?

En meget vakker jente er hun, med mange talenter...

Lett å tenke om alle sånne kjendiser at de er overfladiske,

og mange er nok det, også de mannlige.

Men burugle?

Og hva baserer du den uttalelsen på?

Jeg har ikke sett skal vi danse, men registrerer en viss motvilje mot denne tone...

Jepp, jeg står for den meningen. Jeg har ikke nok ord, så det for holde med dette :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ylvali1365381015

Tja, Tom Erik hadde dame mens det skjedde. Kristian Ødegård er kansje gammel nok til å holde seg unna?

Kjerring kan du være sjøl, jeg driter i det, jeg synes bare det er festlig, og det er ganske mange fler som liker sladder om Tone :-)

God jul!

Det er vel like mye sladder om de to mennene!

Og når de er godt voksne og attpåtil har dame burde det være dem som fikk pes, og ikke tenåringsjenta.

Tror mange blir meggete når de ser en vakker og talentfull jente, de vil så gjerne øse litt kjærkommen drit utover hennes plettfrie ytre.

Så føler de seg ikke så fortapt selv, når de godter seg over at også barbie har problemer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hmmm, egentlig burde ikke dette sjokke meg, men jeg hadde faktisk respekt for Kristian, så jeg skjønner ikke at _han_ gjorde det".

Det skjønner jeg. Hun er ung og søt, han singel og kåt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, Tom Erik hadde dame mens det skjedde. Kristian Ødegård er kansje gammel nok til å holde seg unna?

Kjerring kan du være sjøl, jeg driter i det, jeg synes bare det er festlig, og det er ganske mange fler som liker sladder om Tone :-)

God jul!

jeg er ikke voldsomt begeistret for dette mennesket selv, men det blir så inderlig hurpe-tendenser når man skal legge seg oppi hvem denne damen feier over. alt hun gjør er jo galt. kvinner er kvinner verst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel like mye sladder om de to mennene!

Og når de er godt voksne og attpåtil har dame burde det være dem som fikk pes, og ikke tenåringsjenta.

Tror mange blir meggete når de ser en vakker og talentfull jente, de vil så gjerne øse litt kjærkommen drit utover hennes plettfrie ytre.

Så føler de seg ikke så fortapt selv, når de godter seg over at også barbie har problemer...

Jeg er mer enn fornøyd nok med mitt ytre, men det har ingenting med saken å gjøre.

Grunnen til at dette er festlig (det er vel egentlig mer tragisk enn festlig da) er at hun alltid skal vise seg frem, heve seg over andre deltagere med den evige blunkinga og flørtinga. I tillegg benekter hun og Tom Erik alle rykter. Stakkars dama hans (ex nå da) som antagelig fikk vite dette lenge før sladrefarmen.

Det er forresten frivillig å lese trådene her inne, og det sto i overskriften ganske tydelig at det handlet om noe slik :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke voldsomt begeistret for dette mennesket selv, men det blir så inderlig hurpe-tendenser når man skal legge seg oppi hvem denne damen feier over. alt hun gjør er jo galt. kvinner er kvinner verst.

Ja, riktig, men jeg synes hu er kvalm. Punktum. "Alle" visste jo at hun hadde noe på gang med Tom Erik, men neida, benektelser alle veier. Stakkars Anne Therese!

Jeg er mer enn gjerne hurpete når det gjelder Tone Damli Aaberge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...