Gå til innhold

Sladder.. ikke les hvis du ikke liker sladder om kjendiser


Moraki

Anbefalte innlegg

"Hmmm, egentlig burde ikke dette sjokke meg, men jeg hadde faktisk respekt for Kristian, så jeg skjønner ikke at _han_ gjorde det".

Det skjønner jeg. Hun er ung og søt, han singel og kåt.

Joda, men må si jeg mista mye respekt for han. Han burde holde seg for god til å hoppe på ei tenåringsjente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 149
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Moraki

    38

  • ylvali1365381015

    21

  • thinkerbell

    13

  • DarkPink

    5

Skjønner:) da tar vi det nest beste:)

God jul:)

Ja, jeg elsker kjendissladder. Det er min greie. Jeg røyker nemlig ikke. Noe må man drive med.

God jul til deg også! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heheheheee

Ja, jeg elsker kjendissladder. Det er min greie. Jeg røyker nemlig ikke. Noe må man drive med.

God jul til deg også! :-)

Har du mer på lager???

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men må si jeg mista mye respekt for han. Han burde holde seg for god til å hoppe på ei tenåringsjente.

Han er neppe den eneste 32-åringen som har feid over ei på 18. Om det stemmer da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, riktig, men jeg synes hu er kvalm. Punktum. "Alle" visste jo at hun hadde noe på gang med Tom Erik, men neida, benektelser alle veier. Stakkars Anne Therese!

Jeg er mer enn gjerne hurpete når det gjelder Tone Damli Aaberge.

Har du en kjæreste som er utrolig fascinert av henne eller noe sånt?

Forstår ikke greia. Hun må da få pule hvem hun vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en kjæreste som er utrolig fascinert av henne eller noe sånt?

Forstår ikke greia. Hun må da få pule hvem hun vil.

Nei, jeg har ikke det, men jeg synes hele dama er fæl. Det er min mening, og et par andres :-)

At hun må få ha seg med hvem hun vil? Det er jeg både enig og uenig i. Tom Erik hadde jo dame da. Skal man godta at folk er med på utroskap da mener du? På den måten mener jeg at nei, folk kan ikke ha seg med _akkurat_ hvem man vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er "sikre kilder" om det ikke er de involverte partene som har sagt dette?

Og hvem er Tom Erik...? Unnskyld min uvitenhet...

Jeg vil ikke si hvem jeg har dette fra, jeg skal ikke dra de inn i dette. Men ja, det stemmer faktisk.

Tom Erik Nilsen og Tone danset sammen på TV2's "Skal vi danse". Tom Erik hadde kjæreste frem til ganske nylig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke det, men jeg synes hele dama er fæl. Det er min mening, og et par andres :-)

At hun må få ha seg med hvem hun vil? Det er jeg både enig og uenig i. Tom Erik hadde jo dame da. Skal man godta at folk er med på utroskap da mener du? På den måten mener jeg at nei, folk kan ikke ha seg med _akkurat_ hvem man vil.

Jeg aner ikke hvem Tom Erik er, og jeg har knapt sett bilde av Tone (som for øvrig ser fryktelig søt ut), men hvis noen var utro med henne er det den utro parts skyld. Ikke den han er utro med.

Men det blir en annen diskusjon. Du finner mine meninger rundt det der i ørten tråder inne på samliv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke si hvem jeg har dette fra, jeg skal ikke dra de inn i dette. Men ja, det stemmer faktisk.

Tom Erik Nilsen og Tone danset sammen på TV2's "Skal vi danse". Tom Erik hadde kjæreste frem til ganske nylig.

Ok, da skjønner jeg.

Har hørt en del rykter før om at hun skal være så pinlig løs på tråden. Hun ble jo kalt Sogndalsmadrassen før.

Men så lenge hun har det bra så får hun pule rundt så mye hun vil med meg. HUN har jo ikke kjæreste. Verre med denne Tom Erik-fyren da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, da skjønner jeg.

Har hørt en del rykter før om at hun skal være så pinlig løs på tråden. Hun ble jo kalt Sogndalsmadrassen før.

Men så lenge hun har det bra så får hun pule rundt så mye hun vil med meg. HUN har jo ikke kjæreste. Verre med denne Tom Erik-fyren da...

oopps....pule rundt FOR meg, ikke MED meg skulle det stå....lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du er modig, Moraki. Å kritisere en vakker kvinne er dødfødt. Enten er du misunnelig eller så tar de deg fordi du er en dårlig medsøster. Kvinne er kvinne verst, bla bla bla.

Nå synes jeg kanskje du kunne gjort det med litt mer stil, men pytt. Dette er god underholdning;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da skjønner jeg.

Har hørt en del rykter før om at hun skal være så pinlig løs på tråden. Hun ble jo kalt Sogndalsmadrassen før.

Men så lenge hun har det bra så får hun pule rundt så mye hun vil med meg. HUN har jo ikke kjæreste. Verre med denne Tom Erik-fyren da...

Jøss, blir kvinner fortsatt kallt madrasser om de har sex med mer enn èn mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke det, men jeg synes hele dama er fæl. Det er min mening, og et par andres :-)

At hun må få ha seg med hvem hun vil? Det er jeg både enig og uenig i. Tom Erik hadde jo dame da. Skal man godta at folk er med på utroskap da mener du? På den måten mener jeg at nei, folk kan ikke ha seg med _akkurat_ hvem man vil.

"At hun må få ha seg med hvem hun vil? Det er jeg både enig og uenig i. Tom Erik hadde jo dame da. Skal man godta at folk er med på utroskap da mener du? På den måten mener jeg at nei, folk kan ikke ha seg med _akkurat_ hvem man vil".

Jeg er ingen fan av Tone D.A jeg heller, men er det ikke godeste Tom Erik du burde henge istedetfor henne? _Han_ hadde dame, ikke hun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da skjønner jeg.

Har hørt en del rykter før om at hun skal være så pinlig løs på tråden. Hun ble jo kalt Sogndalsmadrassen før.

Men så lenge hun har det bra så får hun pule rundt så mye hun vil med meg. HUN har jo ikke kjæreste. Verre med denne Tom Erik-fyren da...

Har hørt dette jeg også :P

Ja, forferdelig av Tom Erik, men forferdelig av henne også. It takes two to tango, bokstavelig talt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du er modig, Moraki. Å kritisere en vakker kvinne er dødfødt. Enten er du misunnelig eller så tar de deg fordi du er en dårlig medsøster. Kvinne er kvinne verst, bla bla bla.

Nå synes jeg kanskje du kunne gjort det med litt mer stil, men pytt. Dette er god underholdning;-)

Jeg er ikke misunnelig. Har ingen grunn til det. Jeg synes bare Tone er fæl. Det er min mening. Jeg føler ikke noe behov for å føre en viss etikette når jeg skriver om Tone. Jeg velger derfor å skrive det slik.

Her skrives det om de fleste andre idiotiske ting, så om folk ikke liker dette, kan de la være å lese. Det var til og med en advarsel i trådoverskriften :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...