Gå til innhold

Sladder.. ikke les hvis du ikke liker sladder om kjendiser


Moraki

Anbefalte innlegg

Enig med deg i det. Ingen burde bli kalt madrass fordi de har ligget med så og så mange menn. Uansett, hun skulle holdt seg unna Tom Erik som hadde dame.

Det var da virkelig han som hadde dame som skulle ha skjerpet seg og holdt seg unna.

Hun er jo fri og frank og kan gjøre som hun vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 149
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Moraki

    38

  • ylvali1365381015

    21

  • thinkerbell

    13

  • DarkPink

    5

Gjest NurseNovel

Ja, men hu er likevel med på det. Men samme det.

Man må nok være to om det ja:) Skyldfordelingen er vi nok uenige om - det er jeg enig i:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da virkelig han som hadde dame som skulle ha skjerpet seg og holdt seg unna.

Hun er jo fri og frank og kan gjøre som hun vil.

Ja, men jeg mener fortsatt at man ikke skal ha seg med andres menn, fri og frank eller ei. Jeg synes begge to fortjener skylden, uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men jeg mener fortsatt at man ikke skal ha seg med andres menn, fri og frank eller ei. Jeg synes begge to fortjener skylden, uansett.

Jeg er ikke enig, derimot synes jeg de som har seg med gifte menn er dumme som nek men noen skyld har de ikke.

Liten vits å lage problemer for seg sjøl:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke enig, derimot synes jeg de som har seg med gifte menn er dumme som nek men noen skyld har de ikke.

Liten vits å lage problemer for seg sjøl:o)

Jeg tror jeg skal gifte meg med meg selv :-) Bare å sende gaver altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk om hun hadde hatt seg med Helge Gimle da, haha! Men _det_ tror jeg ikke altså, og ikke har jeg hørt noe annet heller. Var bare de to jeg nevnte i tråden jeg er sikker på. Hadde det ikke vært for hele Tone og Tom Erik-greia, hadde jeg egentlig gitt faen i alt sammen, men jeg har fått total avsmak på Tone og Tom Erik.

Kristian Ødegård har heller ikke særlig mye poeng igjen hos meg.

Ja, det hadde vært sensasjonelt ;-)

Jeg driter egentlig i hvem hun har seg med. Dama er jo lekker, så kan godt skjønne at gutta faller som fluer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde vært sensasjonelt ;-)

Jeg driter egentlig i hvem hun har seg med. Dama er jo lekker, så kan godt skjønne at gutta faller som fluer!

Jeg synes faktisk ikke det, og ikke de tre kameratene mine som sitter her heller. Folk har ulik smak :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest this is a signature

Jeg har ikke lest det i Se og Hør heller. Har dette fra ganske sikre personlige kilder :-)

Verden er ikke enkel nei, langt i fra.

Definer sikre personlige kilder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest this is a signature

For ei kjerring du er. Hadde det der vært en mann hadde ingen reagert. Hva er feil med at hun har seg med hvem enn hun vil? who cares?

Det er jo litt løsaktig da, om det er sant..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest this is a signature

Det er vel like mye sladder om de to mennene!

Og når de er godt voksne og attpåtil har dame burde det være dem som fikk pes, og ikke tenåringsjenta.

Tror mange blir meggete når de ser en vakker og talentfull jente, de vil så gjerne øse litt kjærkommen drit utover hennes plettfrie ytre.

Så føler de seg ikke så fortapt selv, når de godter seg over at også barbie har problemer...

Greit at hun er "vakker" (finnews mange som er vakrere enn henne..Alle kan bli pene med sminke), men hun er ganske så irriterende..Men hun er jo bare 18..Men trynet hennes er bare litt oppbrukt, rett og slett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definer sikre personlige kilder..

De som jobber på settet har overhørt en samtale med de tre om at ingen måtte få vite det. Det hele var ganske dramatisk.

Det var i allefall ikke jeg som tyvlyttet, jeg bare sprer det glade budskap :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest this is a signature

De som jobber på settet har overhørt en samtale med de tre om at ingen måtte få vite det. Det hele var ganske dramatisk.

Det var i allefall ikke jeg som tyvlyttet, jeg bare sprer det glade budskap :-)

Hvordan klarte hun å ligge med begge? Jeg mener, da kan hun ikke tenke særlig på ryktet sitt mht. om det kom ut..

Litt promiskuøst, spør du meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest this is a signature

De som jobber på settet har overhørt en samtale med de tre om at ingen måtte få vite det. Det hele var ganske dramatisk.

Det var i allefall ikke jeg som tyvlyttet, jeg bare sprer det glade budskap :-)

En samtale med de tre? Var det en trekant??

Hvorfor skulle de tre ellers stå og prate om det, mener jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en liten undulat

Tviler ikke et sekund. Det oppbrukte vesenet burde krype langt unna rampelyset for resten av live. Samme for meg om hun er madrass eller ikke, bare jeg slipper å se henne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

Jeg er mer enn fornøyd nok med mitt ytre, men det har ingenting med saken å gjøre.

Grunnen til at dette er festlig (det er vel egentlig mer tragisk enn festlig da) er at hun alltid skal vise seg frem, heve seg over andre deltagere med den evige blunkinga og flørtinga. I tillegg benekter hun og Tom Erik alle rykter. Stakkars dama hans (ex nå da) som antagelig fikk vite dette lenge før sladrefarmen.

Det er forresten frivillig å lese trådene her inne, og det sto i overskriften ganske tydelig at det handlet om noe slik :-)

I know, jeg klager da heller ikke over tråden, gjør jeg vel?

Jeg synes imidlertid at du framstår som en gribb i denne settingen.

Du godter deg over at det sladres og tiskes om en jente som har hatt sex, og kaller henne de mest obskure ting, sett utifra at du ikke kjenner henne.

Tisk heller om de nissene av noen voksne menn det gjelder.

For noen duster...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

Greit at hun er "vakker" (finnews mange som er vakrere enn henne..Alle kan bli pene med sminke), men hun er ganske så irriterende..Men hun er jo bare 18..Men trynet hennes er bare litt oppbrukt, rett og slett..

IKKE enig. Hun er en VAKKER, vakker jente! Hennes personlige sjarm og integritet vet vi jo lite om, da må man jo møtes for å ha en mening, men jeg har sett bilder med mye og lite sminke... Pen er hun uten tvil.

OG talentfull, både hva sang og dans angår!

Unner henne all suksess, det er sjelden man ser slike mangslungne talenter i så ung alder...

Når det gjelder showbiss da vel og merke... Har ikke sett hennes karakterer i filosofi eller matte...

Hvordan stiller forresten du i den ligaen? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest this is a signature

IKKE enig. Hun er en VAKKER, vakker jente! Hennes personlige sjarm og integritet vet vi jo lite om, da må man jo møtes for å ha en mening, men jeg har sett bilder med mye og lite sminke... Pen er hun uten tvil.

OG talentfull, både hva sang og dans angår!

Unner henne all suksess, det er sjelden man ser slike mangslungne talenter i så ung alder...

Når det gjelder showbiss da vel og merke... Har ikke sett hennes karakterer i filosofi eller matte...

Hvordan stiller forresten du i den ligaen? :-)

Jeg er ikke så verst selv..Ser ganske bra ut, og kan både synge og danse..

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

Jeg er ikke så verst selv..Ser ganske bra ut, og kan både synge og danse..

:-)

Så bra da... Eller var det egentlig det som var poenget mitt her...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...