Gå til innhold

Et glimt av resultat...


Gjest Liljen - www.liljensverden.piczo.com

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kondis.. hmm hva er det..:P

ja må ha litt bøy å tøy ja, ellers klarer ikke jeg å synge å danse samtidig... hehe om jeg ikke har astma, kommer jeg til å få det da, hvis jeg ikke har litt bøy å tøy hehe

ja det navnet må du ha da :) jeg må hete turbo berta..

sitter å ser dette for meg, og slitter å smiler litt her..

:)

Tenk deg bare når vi havner på gamlehjemmet. Jeg skal ha sånn liten turbobil og den skal trimmes. Også skal jeg suse rundt i gangen og synge "girls just wanna have fun...." Fytti feita, da skal jeg kjøre slalom mellom gåstokker og rulatorer og flørte med alle kjekkasene over 80. =)

Det blir tider det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Man trenger virkelig sånne stunder!

hmm... Det ble plutselig stille... Sovna alle eller? Jeg som har så mye energi i natt. Hvem skal jeg presse den på da? :P

VÅKN OPP!!!

HALLUUUU!!!

Jaja... Klokka er ti over to på natta. Bør kanskje sove litt jeg også. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... Det ble plutselig stille... Sovna alle eller? Jeg som har så mye energi i natt. Hvem skal jeg presse den på da? :P

VÅKN OPP!!!

HALLUUUU!!!

Jaja... Klokka er ti over to på natta. Bør kanskje sove litt jeg også. =)

*vinker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*vinker igjen*

Men jeg har ikke lyst til å legge meg. tenk om jeg sovner og glemmer gleden??

Skriv huskelapp om å lese her i morgen! Og du vet - den kommer tilbake igjen!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk deg bare når vi havner på gamlehjemmet. Jeg skal ha sånn liten turbobil og den skal trimmes. Også skal jeg suse rundt i gangen og synge "girls just wanna have fun...." Fytti feita, da skal jeg kjøre slalom mellom gåstokker og rulatorer og flørte med alle kjekkasene over 80. =)

Det blir tider det!!

ja hehe det blir rått :D jeg skal holde konsert på gamle hjemmet og ha trimme rullestol, så det blir skikkelige tider det med mye fart og spenning..

ja vi flørter vel for fullt da :D

tror jeg skal ha et eget brenneri der å, så går jeg aldri tom for drikke.. feste masse og være vill og gal på gamlehjemmet hehe

oolalallalalal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hehe det blir rått :D jeg skal holde konsert på gamle hjemmet og ha trimme rullestol, så det blir skikkelige tider det med mye fart og spenning..

ja vi flørter vel for fullt da :D

tror jeg skal ha et eget brenneri der å, så går jeg aldri tom for drikke.. feste masse og være vill og gal på gamlehjemmet hehe

oolalallalalal

også skal vi bestikke pleierne så vi får brownie istedenfor de tørre mariekjeksene til formiddagskaffen vår! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liljen - www.liljensverden.piczo.com

Skriv huskelapp om å lese her i morgen! Og du vet - den kommer tilbake igjen!

*klem*

Jepp, jeg skal lese så det knaker og lime pc'n opp på speilet så jeg ser den når jeg står opp i morgen. =)

Skal til psykologen i morgen formiddag. Jeg har nemlig tenkt å være glad når jeg kommer dit! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

også skal vi bestikke pleierne så vi får brownie istedenfor de tørre mariekjeksene til formiddagskaffen vår! =)

hehe hørtes bra ut,, vi bare selger litt av alkoholen vi lager så kan vi bestikke de hver dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg skal lese så det knaker og lime pc'n opp på speilet så jeg ser den når jeg står opp i morgen. =)

Skal til psykologen i morgen formiddag. Jeg har nemlig tenkt å være glad når jeg kommer dit! =)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe hørtes bra ut,, vi bare selger litt av alkoholen vi lager så kan vi bestikke de hver dag :D

Og det vi ikke drikker selv, selger vi på svartebørsen. også kjøper vi oss hver vår røde sportsbil. På med skautet og så suser vi bortover motorveien i 40 km/t. =)

Yeah!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det vi ikke drikker selv, selger vi på svartebørsen. også kjøper vi oss hver vår røde sportsbil. På med skautet og så suser vi bortover motorveien i 40 km/t. =)

Yeah!!!

jiiiiihaaaaaaaa :D

rock`n roll..

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Liljen - www.liljensverden.piczo.com

:)

Da tenker jeg at jeg skal legge meg!

Natta alle sammen! Håper dere drømmer søtt i natt.

Klem i fleng fra Liljen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...