Gå til innhold

Det er pokker så skremmende!


Sør

Anbefalte innlegg

..og han må vel være av de "moderate" muslimer, siden hele den norske regjering hadde isenesatt opptrinnet, med Pølse-Hansen smørblid og faderlig overvåkende det hele.

Åja.

Jeg glemte at han også nevnte boligpriser som årsak til den (ikke-eksisterende) gettofiseringen. Hadde boligprisene vært avgjørende, hadde de ikke bodd i Oslo i det hele tatt, da hadde de bodd i Sørum kommune hvor prisene er halvparten.

Skal man le eller gråte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 207
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    54

  • gripp

    34

  • keinstein

    30

  • Osiris

    15

Mest aktive i denne tråden

Skriver jeg noe verre om keinstein enn det han skriver (personlig) om muslimer?

Mener du det er verre å skrive om én person enn å skrive tilsvarende om 10000 personer?

Hvem som skriver hva og verst, aner jeg virkelig ikke.

Jeg etterlyser kun en smule mer humør og selvironi i noe av det som skrives.

Dessuten er det mitt ønske for det nye året at evolusjonen vil bringe noen nye skjellsord og -vendinger. Det blir for mye monotont repeterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hvilket alternativ?

Selvsagt kan man det, hvis det er formålstjenelig. Det er noe alle stater gjør, og det vet du godt.

Det eneste du fremviser med dette er din egen uvitenhet om real-politikk.

"Selvsagt kan man det, hvis det er formålstjenelig. Det er noe alle stater gjør, og det vet du godt."

At Israel noen ganger har løslatt terorister, har vært en ulykke for dem, fordi de har skyver terrorpresset foran seg. Når man frigir flere terrorister, blir det også flere til å begå sånne handlinger og problemet tiltar. Muligens får man en kortvarig lettelse til å begynne med.

Her er den viktigste forskjellen: Om de frigir terrorfanger, må det være deres eget valg fullt ut uten press/påvirkning fra land som leker nøytrale eller vennlige. Det finnes ingen logikk eller hendelser som bekrefter at at det lønner seg på lang sikt å gi etter for terrorister.

Sier utenforstpående/ikke-israelere at man at de burde gi etter for presset/trusselen fra terrorister, tar man terroristenes parti og dermed rakker ned på det folket som blir terrorisert! Og det fordekt rasisme er det jeg kritiserer deg for!

"Det eneste du fremviser med dette er din egen uvitenhet om real-politikk."

Du provoserer ikke mer dine fordommer om mine kunnskaper. Du har jo f.sks. nettopp demonstrert din kunnskapsløshet seg om Stalin i et annet innlegg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, at man tror at målet helliger middelet. Hvis du bruker terrorisme i kampen mot terrorisme er du åpenbart ikke bedre enn de du påstår du vil bekjempe.

For de gjør jo akkurat det samme - setter rettsstat og Menneskerettighetene til side, nettopp fordi "vi er så slemme".

Tror du ikke nuking av Mekka hadde fått litt fart i forhandlingene?

PS.

Denne kan du fritt kopiere og sette inn i det uendelige, for å dokumentere gripps anti-MR-holdninger :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja.

Jeg glemte at han også nevnte boligpriser som årsak til den (ikke-eksisterende) gettofiseringen. Hadde boligprisene vært avgjørende, hadde de ikke bodd i Oslo i det hele tatt, da hadde de bodd i Sørum kommune hvor prisene er halvparten.

Skal man le eller gråte?

Du og jeg kan bosette oss der vi vil. Skal ikke det gjelde alle?

Har du tenkt på at årsaken til at mange bor samlet er å unnslippe muslimhets?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Selvsagt kan man det, hvis det er formålstjenelig. Det er noe alle stater gjør, og det vet du godt."

At Israel noen ganger har løslatt terorister, har vært en ulykke for dem, fordi de har skyver terrorpresset foran seg. Når man frigir flere terrorister, blir det også flere til å begå sånne handlinger og problemet tiltar. Muligens får man en kortvarig lettelse til å begynne med.

Her er den viktigste forskjellen: Om de frigir terrorfanger, må det være deres eget valg fullt ut uten press/påvirkning fra land som leker nøytrale eller vennlige. Det finnes ingen logikk eller hendelser som bekrefter at at det lønner seg på lang sikt å gi etter for terrorister.

Sier utenforstpående/ikke-israelere at man at de burde gi etter for presset/trusselen fra terrorister, tar man terroristenes parti og dermed rakker ned på det folket som blir terrorisert! Og det fordekt rasisme er det jeg kritiserer deg for!

"Det eneste du fremviser med dette er din egen uvitenhet om real-politikk."

Du provoserer ikke mer dine fordommer om mine kunnskaper. Du har jo f.sks. nettopp demonstrert din kunnskapsløshet seg om Stalin i et annet innlegg!

Som sagt, i en gisselsituasjon med mange uskyldige, kan man måtte løslate skyldige.

Alternativet er langt verre, og det du forfekter vil ende som Irak eller Vietnam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hvilket alternativ?

Ateisme betyr ikke-teisme. Altså, ikke-gudstro. Det sier intet om hva man tror på - det kan være humanisme, kommunisme, og veldig mye annet.

Som folk flest holder jeg meg til definisjoner i oppslagsverk (gjerne kontrollert opp mot hverandre) og ikke hjemmesnekrede definisjoner på diskusjonssider. Så kan du gjerne definere deg vekk fra virkeligheten så mye du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du og jeg kan bosette oss der vi vil. Skal ikke det gjelde alle?

Har du tenkt på at årsaken til at mange bor samlet er å unnslippe muslimhets?

Sitat:Har du tenkt på at årsaken til at mange bor samlet er å unnslippe muslimhets?

*LOL* når all saklig argumentasjon er slutt, er det kjekt å kunne gripe til fantasier...ikke sant?

-----------------------------

Har du reflektert over at grunnen til at stadig flere bydeler i Oslo tømmes for nordmenn, er at de og deres barn ikke lenger orker å trakkaseres som horer og vantro svin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke mitt alternativ for terrorbekjempelse jeg spurte etter, sør. Det var ditt alternativ! Svar heller på spørsmålet og vis at du har noe å fare med. Detaljer takk! :-)

F eks:

Rettstaten kan vi si farvel til her i landet, inkl Danmark og Sverige.

Tinghuset i Oslo måtte opprette et s k "vitnehjelpskontor" fordi ingen lenger tør vitne i saker med våre nye kulturelle innslag som tiltalt. Toppeliten på 200 kriminelle går nå mer og mer fri. En 23-åring har 123 saker på seg og er på frifot siden lang tid, kjører rundt i en fet BMW. De hjelper hverandre med å true vitner. Mafia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat:Har du tenkt på at årsaken til at mange bor samlet er å unnslippe muslimhets?

*LOL* når all saklig argumentasjon er slutt, er det kjekt å kunne gripe til fantasier...ikke sant?

-----------------------------

Har du reflektert over at grunnen til at stadig flere bydeler i Oslo tømmes for nordmenn, er at de og deres barn ikke lenger orker å trakkaseres som horer og vantro svin?

Hvorfor trakasserer du nordmenn, slik at de flytter fra Oslo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FN har kanskje ikke fysisk makt, men de har mer autoritet enn noe som helst alternativ.

FN består av stort sett alle verdens land, heruder alt som kan krype og gå av diktaturer og despotier.

Det virker so det er dem og ikke ded emokratiske, som er ditt forbilde i organisasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hvilket alternativ?

Ler!

Jeg er ikke brunhåret, men blond òg troende....

Liker at vi er forskjellige ellers ville vi ikke lært mye nytt...

*lol*

Kanskje sør har veddet bort både hår og skjegg og tapt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hvilket alternativ?

F eks:

Rettstaten kan vi si farvel til her i landet, inkl Danmark og Sverige.

Tinghuset i Oslo måtte opprette et s k "vitnehjelpskontor" fordi ingen lenger tør vitne i saker med våre nye kulturelle innslag som tiltalt. Toppeliten på 200 kriminelle går nå mer og mer fri. En 23-åring har 123 saker på seg og er på frifot siden lang tid, kjører rundt i en fet BMW. De hjelper hverandre med å true vitner. Mafia.

Tidligere fortalte avisen hvilket land en krimminell kom fra. Ikke nå lenger. Kanskje det er en sammenheng med det du skrev? Vet ikke. Kanskje noen redde vitner synes det er kjekt å vite før de står i rettsalen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat:Har du tenkt på at årsaken til at mange bor samlet er å unnslippe muslimhets?

*LOL* når all saklig argumentasjon er slutt, er det kjekt å kunne gripe til fantasier...ikke sant?

-----------------------------

Har du reflektert over at grunnen til at stadig flere bydeler i Oslo tømmes for nordmenn, er at de og deres barn ikke lenger orker å trakkaseres som horer og vantro svin?

hehe.

PSST: av de som bor i den nevnte vei er neppe så mange muslimer, heller ganske få etterhvert. Men østover dukker det snart opp en helt ren irakisk barnehage med irakiske tanter, det vil gjøre det det mindre norsk og mye hyggeligere. Lære norsk uten voksne nordmenn som naboer og uten norske kompiser til ungene? Neppe. Men de slipper å lære norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere fortalte avisen hvilket land en krimminell kom fra. Ikke nå lenger. Kanskje det er en sammenheng med det du skrev? Vet ikke. Kanskje noen redde vitner synes det er kjekt å vite før de står i rettsalen?

hehe.

Taxiskandalen i Oslo er unik. Ingen journalister vet hvilken nasjonalitet de ca 1000 innblandede bolde menn er, det vet bare jungeltrommene, og de skal jeg ikke sitere her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døh..det var jo jeg som lært'n opp, jo. Nå er jeg kun konsulent, dvs kaster litt bensin på trådene hvis jeg gidder.

Godt nyttår forresten :-)

hehe

Takk for opplæringen.

Men a pro pos det: ikke alle debattanter forstår at de faktisk selv lærer opp sine motstandere. De er sparringpartnere og fintrimmer alt fra argumenter over vokabular til kildegransking og metoder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere fortalte avisen hvilket land en krimminell kom fra. Ikke nå lenger. Kanskje det er en sammenheng med det du skrev? Vet ikke. Kanskje noen redde vitner synes det er kjekt å vite før de står i rettsalen?

Utviklingen med stadig mer skruppeløs og internasjonalt organisert mafia samt og en generell økning i grov vold i samfunnet, tvinger frem en bevæpning av politiet, langt tøffere metoder og hyppigere bruk av "unntaksvise" etterforskningsmetoder.

Straffeutmålingen vil også skjerpes.

Dette er forutsigbart.

...

Det er underlig at mange faktisk mener vi skal sende snille politionkler med sosialkuratorer på slep ut på jakt etter vår nye mafia.

Politiet er i ferd med å miste all autoritet i de mafiøse miljøene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg noen ganger blir helt målløs av å lese her inne... Skjønner jo at dette er fullt oppegående mennesker, men noen ganger begynner jeg nesten å lure... "Blind" er nok det riktige ordet å bruke, ja!

Når du innnser at noen bare har det moro, så er det lettere å forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe

Takk for opplæringen.

Men a pro pos det: ikke alle debattanter forstår at de faktisk selv lærer opp sine motstandere. De er sparringpartnere og fintrimmer alt fra argumenter over vokabular til kildegransking og metoder.

veel..jeg var vel litt brei i kjeften, men MsSophie er en god venninne her på dol, og jeg vil gjerne forsøke å imponere henne litt da, vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...