Gå til innhold

Det er pokker så skremmende!


Sør

Anbefalte innlegg

Når man blir så blind som gripp tydeligvis har blitt, og ikke ser at de fleste han refererer til som 'Sør sine papegøyer', er borte og har vært det en god stund.

Samtidig som han og et par-tre stykker til sitter og logrer og jukker opp etter leggen til Keinstein så fort han poster et eller annet anti-islam innlegg - ja, så er det påkrevd å påpeke paradokset...

Jeg aner ikke hvem som er hvem...det er så mange nick alle steder at det går rent i surr.

Det med papegøye bruker jeg nå og da, fordi jeg mener å huske at noen lot seg provosere av det.

Har vi sagt godt nyttår ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 207
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    54

  • gripp

    34

  • keinstein

    30

  • Osiris

    15

Mest aktive i denne tråden

Tror du ikke nuking av Mekka hadde fått litt fart i forhandlingene?

PS.

Denne kan du fritt kopiere og sette inn i det uendelige, for å dokumentere gripps anti-MR-holdninger :-)

Kanskje noen mener at politiet ikke skal beslaglegge våpen, nedlegge narkosmuglere, innvadere mafiaens torturreder, arrestere skarpskyttere osv?

Bare fordi de er muslimer av religion?

En morder blir ikke mindre morder selv om han siterer koranen og foreldrene hans er fromme og snille.

For meg er en kriminell mafioso en kriminell mafioso.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prikkprikkprikk

FN har kanskje ikke fysisk makt, men de har mer autoritet enn noe som helst alternativ.

De som sto bak de forferdelige bildene i abu ghraib ble vel straffet?

De amerikanske soldatene som drepte og voldtok en irakisk pike ble vel også straffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje noen mener at politiet ikke skal beslaglegge våpen, nedlegge narkosmuglere, innvadere mafiaens torturreder, arrestere skarpskyttere osv?

Bare fordi de er muslimer av religion?

En morder blir ikke mindre morder selv om han siterer koranen og foreldrene hans er fromme og snille.

For meg er en kriminell mafioso en kriminell mafioso.

Ja, jeg vet ikke. Jeg har ikke kondisjon til dette.

Send in the Marines.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje noen mener at politiet ikke skal beslaglegge våpen, nedlegge narkosmuglere, innvadere mafiaens torturreder, arrestere skarpskyttere osv?

Bare fordi de er muslimer av religion?

En morder blir ikke mindre morder selv om han siterer koranen og foreldrene hans er fromme og snille.

For meg er en kriminell mafioso en kriminell mafioso.

Ja, jeg vet ikke. Jeg har ikke kondisjon til dette.

Send in the Marines.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veel..jeg var vel litt brei i kjeften, men MsSophie er en god venninne her på dol, og jeg vil gjerne forsøke å imponere henne litt da, vet du.

Får håpe de ikke oppdager at det meste er moro og tidsfordriv.

Godt Nyttår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du innnser at noen bare har det moro, så er det lettere å forstå.

Jeg tviler på det kun er for skøy at du legger ut alle de muslimfiendtlige innleggene dine ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døh..det var jo jeg som lært'n opp, jo. Nå er jeg kun konsulent, dvs kaster litt bensin på trådene hvis jeg gidder.

Godt nyttår forresten :-)

...det er forskjell på bensin og møkk...!

Slik du og dine kamerater (og for noen kamerater) driver på,så er det nesten ingen som orker å komme med noen form for konstruktive innspill i diskusjonene lenger - dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overalt der et folk ikke har benyttet sin selvforsvarsrett, er rettsstaten forsvunnet, innbyggerne døde eller flyktet eller underkuet av sosiopater ved makten. Å si at mennesker ikke skal forsvare seg mot terrorister er å si de ikke skal benytte sin rett til sikkerhet, at terroristenes liv er mer verdt enn slike uskyldige folkegrupper. Slik propaganda veldig avslørende for egentlige motiver - rasistisk intoleranse mot folk som forsvarer seg selv! Å propagandere mot et folk skal forsvare seg selv mot terror, er å gjøre seg selv til talerør for terrorister og rasisme og en kjempeskam!

Det er de feige pasisfistenes prinsipp: snu det andre kinnet til og håp på det beste. Alle er gode på bunnen. Er du ynkelig nok, så blir du spart.

Keinsteins: ikke snu det andre kinnet til, du får bare halve trynet revet av. Ynkelighet fostrer bare forakt fra en som allerede ser på deg som et ynkelig svin, og forventer at du skal være ynkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...det er forskjell på bensin og møkk...!

Slik du og dine kamerater (og for noen kamerater) driver på,så er det nesten ingen som orker å komme med noen form for konstruktive innspill i diskusjonene lenger - dessverre.

Døh..jeg skal stå til rette for det jeg selv skriver (det også med en del unntak), men hva de som du omtaler som "kamerater" får svare for sitt.

Jeg forsøker som alltid, å holde en saklig, høflig og konstruktiv tone i mine innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler på det kun er for skøy at du legger ut alle de muslimfiendtlige innleggene dine ;-)

Det er sikkert en baktanke med å legge ut en kakeoppskrift også.

Ikke minst starte bæsjebleiedebatter.

Ærlig talt: det er meg knekkende likegyldig hva andre tenker om mine intensjoner. Ingen her har noen som helst injurierende kraft. Heller ikke jeg. Hva jeg skriver her spiller ingen som helst rolle.

Jeg har sett mennesker dø en brutal død, og en langsom død, og sett livet renne ut av øynene deres. Mot nærgående høyhastighetsprosjektiler er litt antipati bare blåbær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som sto bak de forferdelige bildene i abu ghraib ble vel straffet?

De amerikanske soldatene som drepte og voldtok en irakisk pike ble vel også straffet.

Noen få av dem ble straffet, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske du var like ivrig på å kritisere menneskerettighetsbrudd også når det er muslimer som står bak.

Retten til abort ,likestilling , homofiles rettigheter etc. Vi har problemer spessielt i innvandrermiljøene i dag hvor det skjer grove mennskekerettighetsbrudd.Som .tvangsgifte,æresdrap ,etc

Tror at noe av den litt ambivalente holdningen mange har til FN og organisasjoner som ammnesty er at det er ensidig og sterk fordømming av at noen tar bilde av Saddam i trusa.Og betimelig stille når 2 amerikanske soldater blir utsatt for grusom tortur som å få skjært av seg kroppsdeler.De var i uniformer og skulle bli behandlet utifra genevekonvensjonen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle ønske du var like ivrig på å kritisere menneskerettighetsbrudd også når det er muslimer som står bak.

Retten til abort ,likestilling , homofiles rettigheter etc. Vi har problemer spessielt i innvandrermiljøene i dag hvor det skjer grove mennskekerettighetsbrudd.Som .tvangsgifte,æresdrap ,etc

Tror at noe av den litt ambivalente holdningen mange har til FN og organisasjoner som ammnesty er at det er ensidig og sterk fordømming av at noen tar bilde av Saddam i trusa.Og betimelig stille når 2 amerikanske soldater blir utsatt for grusom tortur som å få skjært av seg kroppsdeler.De var i uniformer og skulle bli behandlet utifra genevekonvensjonen..

Men det er da INGEN her (muslim eller andre) som forfekter noe slikt...??

Selvsagt fordømmer jeg ALLE brudd på MR, men hvis ingen forsvarer slike brudd, så er det jo lite poeng i å fordømme noe som alle er enige i.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

Når man blir så blind som gripp tydeligvis har blitt, og ikke ser at de fleste han refererer til som 'Sør sine papegøyer', er borte og har vært det en god stund.

Samtidig som han og et par-tre stykker til sitter og logrer og jukker opp etter leggen til Keinstein så fort han poster et eller annet anti-islam innlegg - ja, så er det påkrevd å påpeke paradokset...

Hva menes her med papegøye?

En meningsfelle?

Jeg er ofte enig med sør, er jeg en av hans papegøyer da??

Nei, vet dere hva...

Mange som sympatiserer med sør, men det varierer fra sak til sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva menes her med papegøye?

En meningsfelle?

Jeg er ofte enig med sør, er jeg en av hans papegøyer da??

Nei, vet dere hva...

Mange som sympatiserer med sør, men det varierer fra sak til sak.

Alle som ikke er helt enig i den brunsvidde frp-politikken som til tider forfektes her inne, er per definisjon Sør sine papegøyer.

Et lite paradoks, ikke sant - så man ser hvordan enkelte andre sitter og logrer for hverandre? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

Alle som ikke er helt enig i den brunsvidde frp-politikken som til tider forfektes her inne, er per definisjon Sør sine papegøyer.

Et lite paradoks, ikke sant - så man ser hvordan enkelte andre sitter og logrer for hverandre? :-)

;-D

Godt sagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hvem som er hvem...det er så mange nick alle steder at det går rent i surr.

Det med papegøye bruker jeg nå og da, fordi jeg mener å huske at noen lot seg provosere av det.

Har vi sagt godt nyttår ?

Jeg har sagt det ja. Du derimot - nei!

Nok et bevis på at sosialister har bedre folkeskikk enn de på den andre siden av streken:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som ikke er helt enig i den brunsvidde frp-politikken som til tider forfektes her inne, er per definisjon Sør sine papegøyer.

Et lite paradoks, ikke sant - så man ser hvordan enkelte andre sitter og logrer for hverandre? :-)

Det er himmelvid forskjell på å ikke være "helt" enig med de som informerer om islamismens farer (av deg feilaktig kalt brune), og til å støtte, forsvare en ytterliggående halvgal ekstremist som Sør.

Papegøye kunne nok men fordel vært byttet ut med "Burugle" for endel av hans støttespillere, hvis vi først skal holde oss i ornotologiens verden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hvem som er hvem...det er så mange nick alle steder at det går rent i surr.

Det med papegøye bruker jeg nå og da, fordi jeg mener å huske at noen lot seg provosere av det.

Har vi sagt godt nyttår ?

Okay...du hadde visst sagt det du også...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...