Gå til innhold

Dypt sjokkert


Gjest Dypt sjokkert

Anbefalte innlegg

Gjest Batterie

Takk, endelig en som forstår.

Mente aldri å angripe enkelt personer her inne - mente det egentlig som et tips for å hjelpe flere brukere.

Aldri sett maken til enveis overkjøring - og i full forsvarspososjon med en gang. Jeg blir matt.

Det er ikke alltid man helt vet hva man skal svare eller har noe vettugt å si.

Tror ikke det er noe bevist greie om å utestenge nye brukere. Uansett om du liker det eller ikke så legger man vel mer merke til et innlegg hvis det er en person man har et forhold til enten det er på chat eller hva som helst.Det er et lite minisamfunn dette også.Akkurat som det i real life hjelper svært lite å klage på at man ikke får nok oppmerksomhet er det det samme her også.Oppmerksomhet,Respekt og omtanke og svar er ikke noe man bare kan kreve å få.Det må komme naturlig .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • thinkerbell

    11

  • dæggis

    8

  • vanilje

    5

  • Sort rose

    3

Mest aktive i denne tråden

Det er ikke alltid man helt vet hva man skal svare eller har noe vettugt å si.

Tror ikke det er noe bevist greie om å utestenge nye brukere. Uansett om du liker det eller ikke så legger man vel mer merke til et innlegg hvis det er en person man har et forhold til enten det er på chat eller hva som helst.Det er et lite minisamfunn dette også.Akkurat som det i real life hjelper svært lite å klage på at man ikke får nok oppmerksomhet er det det samme her også.Oppmerksomhet,Respekt og omtanke og svar er ikke noe man bare kan kreve å få.Det må komme naturlig .

hm...er ikke helt enig i dette.

Man må se på hvilket forum dette faktisk er.

Dette er ikke et chatterom hvor man man legger til venner og bekjente man ønsker å kommunisere med. Dette er faktisk et åpent forum for alle,hvor vi brukere bør etter beste evne prøve å hjelpe andre desperate sjeler. Ikke bare lete etter innlegg fra kjente - da er hensikten mye borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er ganske interessant som utenforstående å lese svarene på et veldig enkelt og fornuftig innlegg i mine øyne.

Det dere her inne har hengt dere opp i at det kun er 7 som ikke har fått svar:Da spør jeg har du telt hvor menge svar de nye brukerne har fått i forhold til antall svar klikk-medlemmene får på sine innlegg?

Igjen for meg som er venn av overgrepsutsatt, og som har lest mye her inne, er det mye riktig i det "dypt sjokkert" sier. Skjønner at ting er vanskelig for dere og at i tunge stunder er det lettest å henvende seg til kjente.Men da bør man kanskje bruke andre mer private chatterom enn dette åpne forumet?

Uansett, jeg håper virkelig at brukerne her inne klarer å se ting i nytt lys? Synes det er flott at denne siden finnes, men håper at flere vil få ta del i "fellesskapet" !!!

Nå er jeg ingen bruker av dette forumet, jeg er kun en som poster et svar i blant - men jeg synes de faste som benytter seg aktivt av forumet burde få ros. Personlig ville jeg heller ha ET godt svar enn 20 "fjase"svar, men det er nå min mening. Jeg tror du skal lese innlegget til destgirl en gang til, hun forklarer, på en måte som jeg aldri hadde kunnet kart, om denne" pliktfølelsen. De som er her skal slippe å kjenne på den, de skal svare og skrive akkurat når de føler for, slik er det nå og slik håper jeg det vil fortsette å være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ingen bruker av dette forumet, jeg er kun en som poster et svar i blant - men jeg synes de faste som benytter seg aktivt av forumet burde få ros. Personlig ville jeg heller ha ET godt svar enn 20 "fjase"svar, men det er nå min mening. Jeg tror du skal lese innlegget til destgirl en gang til, hun forklarer, på en måte som jeg aldri hadde kunnet kart, om denne" pliktfølelsen. De som er her skal slippe å kjenne på den, de skal svare og skrive akkurat når de føler for, slik er det nå og slik håper jeg det vil fortsette å være.

Les innlegget til sara800!!!

Man må tenke på hvolket forum man faktisk er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les innlegget til sara800!!!

Man må tenke på hvolket forum man faktisk er!

Jeg ser at for mye private ting kan være irriterende(?), men kjære deg må du skrike.

Nå er det av og til slik, at det å snakke om noe annet enn det helvete man opplever faktisk kan være hjelp i seg selv, ikke hver gang - men i blant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at for mye private ting kan være irriterende(?), men kjære deg må du skrike.

Nå er det av og til slik, at det å snakke om noe annet enn det helvete man opplever faktisk kan være hjelp i seg selv, ikke hver gang - men i blant.

dette gir jeg opp!

Meningsløst.Vær mer åpen til sinns, det kan lønne seg. Alle er ikke ute etter å ta deg, men ingen er perfekte. Synd at hele buskapet i det opprinnelige innlegget drukner i trivielle utbrudd her!

Takk for oppmerksomheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dette gir jeg opp!

Meningsløst.Vær mer åpen til sinns, det kan lønne seg. Alle er ikke ute etter å ta deg, men ingen er perfekte. Synd at hele buskapet i det opprinnelige innlegget drukner i trivielle utbrudd her!

Takk for oppmerksomheten.

hvor mange nick bruker du i denne tråden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mange nick bruker du i denne tråden :-)

om du vil bli personlig - får du si hvem du er?

Jeg er Dag Pedersen, tlf 93854616.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg og dette er en typisk problemstilling i de fleste forum, faktisk også i RL. De man kjenner best, er det enklest å svare. Akkurat fordi man kjenner dem best. Dette er ett godt råd som dere burde ta til dere uten å snuse det så inderlig opp i nesen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg og dette er en typisk problemstilling i de fleste forum, faktisk også i RL. De man kjenner best, er det enklest å svare. Akkurat fordi man kjenner dem best. Dette er ett godt råd som dere burde ta til dere uten å snuse det så inderlig opp i nesen.

Ser det ble litt feil plassert her, men jeg er helt ny og har ikke forstått helt denne svarrekkefølgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det ble litt feil plassert her, men jeg er helt ny og har ikke forstått helt denne svarrekkefølgen :)

Hvem ville du svare? Hvis du svart hovedinnlegg (dypt sjokkert) så gjorde du helt rett! Nye svar havner øverst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem ville du svare? Hvis du svart hovedinnlegg (dypt sjokkert) så gjorde du helt rett! Nye svar havner øverst!

Takk skal, da gjorde jeg det rett, er litt forvirret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...