Gå til innhold

Au au, nedpress!!


Gjest mij

Anbefalte innlegg

Sitter flere ganger daglig og hopper i stolen samtidig som jeg føler for å knipe igjen - det kommer støtvise trykk nedover, og det gjør vondt..! Kjenner det i hele underlivet, bakover til rumpa og i korsryggen, med kynnere samtidig.

Det er ikke konstant, men som om hun står og stanger og dytter til, ca 1 gang pr sekund. Og hver gang hun dytter strammer smertene til. Hun kan holde på sånn i noen minutter, også kan det gå timer til neste gang.

Så jeg føler liksom ikke at det egentlig er noe i gjære.. Eller hva? Sitter her og vugger og kniper og au'er meg nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Flystripa

Åh, mij! Jeg får sympati-rier :-I

Jeg blir "rar" når jeg leser sånt, selv om jeg har født tre ganger, og aldri skal føde mer. Kanskje lillesnuppa vil ut og hilse på i løpet av natta?! Når er terminen? *LYKKE TIL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, mij! Jeg får sympati-rier :-I

Jeg blir "rar" når jeg leser sånt, selv om jeg har født tre ganger, og aldri skal føde mer. Kanskje lillesnuppa vil ut og hilse på i løpet av natta?! Når er terminen? *LYKKE TIL*

Pøh, det er bare noe hun driver med fordi hun kjeder seg, og er sur pga den dårlige plassen hun har fått.

Jeg har ingen tro på at dette fører til noe som helst, fordi det er så innmari uregelmessig. Og rier kommer da ikke i sånne støt hvert sekund, vel..?

Uff, dette er slitsomt, blir litt sur :-)

Er i uke 39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flystripa

Pøh, det er bare noe hun driver med fordi hun kjeder seg, og er sur pga den dårlige plassen hun har fått.

Jeg har ingen tro på at dette fører til noe som helst, fordi det er så innmari uregelmessig. Og rier kommer da ikke i sånne støt hvert sekund, vel..?

Uff, dette er slitsomt, blir litt sur :-)

Er i uke 39

Ja, sånt _er_ slitsomt! Det er liksom det _siste_ du trenger før du skal føde *hehe* Men snuppa di er vel utålmodig, hun prøver bare å grave seg vei ut av hula si! Lirke litt og irritere mamma *s*

Håper dette ikke drøyer for lenge for din del. Jeg gikk "strafferunder" og fødte etter termin alle tre gangene. Har du bag'en klar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sånt _er_ slitsomt! Det er liksom det _siste_ du trenger før du skal føde *hehe* Men snuppa di er vel utålmodig, hun prøver bare å grave seg vei ut av hula si! Lirke litt og irritere mamma *s*

Håper dette ikke drøyer for lenge for din del. Jeg gikk "strafferunder" og fødte etter termin alle tre gangene. Har du bag'en klar?

Etter svaret ditt tok jeg meg faktisk noen runder rundt her og fikk plukket med meg noe av det jeg mangler.. :-)

Har litt smerter i korsryggen også, konstante kynnere og disse nedpressgreiene har holdt på en god stund nå. Varer vel et par minutter og kommer tilbake etter 4-5 min.

Men det er liksom ikke vondt _nok_ til at jeg tar det helt alvorlig. Husker med gru hvordan _rier_ er, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel generalprøven hun holder på med? :)

Du får opp å gå om du klarer. Kynnere gir seg når man går, rier fortsetter. Et greit tegn å gå etter for å vite om ting er i gang. Regelmessige rier er bankers :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh, det er bare noe hun driver med fordi hun kjeder seg, og er sur pga den dårlige plassen hun har fått.

Jeg har ingen tro på at dette fører til noe som helst, fordi det er så innmari uregelmessig. Og rier kommer da ikke i sånne støt hvert sekund, vel..?

Uff, dette er slitsomt, blir litt sur :-)

Er i uke 39

Jeg hadde ikke regelmessige rier i det hele tatt når jeg fødte andremann. Eller...jeg hadde tre som kom regelmessig og 20 min etterpå var hun ute.. *muahahaha*

Uansett, du føder nok ganske snart. Spennende dager framover:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flystripa

Etter svaret ditt tok jeg meg faktisk noen runder rundt her og fikk plukket med meg noe av det jeg mangler.. :-)

Har litt smerter i korsryggen også, konstante kynnere og disse nedpressgreiene har holdt på en god stund nå. Varer vel et par minutter og kommer tilbake etter 4-5 min.

Men det er liksom ikke vondt _nok_ til at jeg tar det helt alvorlig. Husker med gru hvordan _rier_ er, ja!

Legg deg for å hvile. Kanskje smertene tiltar i løpet av natta... Den 18. er en fin dato :o)

Jeg ønsker dere en lett og grei fødsel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke regelmessige rier i det hele tatt når jeg fødte andremann. Eller...jeg hadde tre som kom regelmessig og 20 min etterpå var hun ute.. *muahahaha*

Uansett, du føder nok ganske snart. Spennende dager framover:-)

At jeg føder _snart_ er vel det eneste sikre vi kan si ja ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg deg for å hvile. Kanskje smertene tiltar i løpet av natta... Den 18. er en fin dato :o)

Jeg ønsker dere en lett og grei fødsel!

Tusen takk for det, men jeg er nok på plass her i morra og. :-)

*pessimist*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Flystripa

Tusen takk for det, men jeg er nok på plass her i morra og. :-)

*pessimist*

Jeg kom til å tenke på nicket ditt - det passer jo kjempebra den her gangen også ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom til å tenke på nicket ditt - det passer jo kjempebra den her gangen også ;o)

He-he, det samme har slått meg :-)

Eller kanskje jeg må bytte til mif!

Forøvrig kom lillemann til verden på denne dagen i svangerskapet. Hadde jo vært moro om det også klaffet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste to ukene??!!

Å herregud..

Haha, jepp ;)

Men jeg hadde også kynnere som var like vonde og regelmessige som begynnelsen av riene i to uker. Så du er nok uansett heldigere enn meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flystripa

He-he, det samme har slått meg :-)

Eller kanskje jeg må bytte til mif!

Forøvrig kom lillemann til verden på denne dagen i svangerskapet. Hadde jo vært moro om det også klaffet ;-)

Hun kommer nok straks, så mif ser vi nok ikke med det første, nei ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trultemor26

Er det kynnere med sprengvondt nederst? Husker du tråden min kvelden før jeg fødte? Jeg også trodde jeg visste hva jeg satt og ventet på, men det var noe helt annet som kom. Som sagt, jeg trodde det var sterke kynnere, og var ikke spesielt vondt, men ubehagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel generalprøven hun holder på med? :)

Du får opp å gå om du klarer. Kynnere gir seg når man går, rier fortsetter. Et greit tegn å gå etter for å vite om ting er i gang. Regelmessige rier er bankers :)

Den verste nedpress-følelsen forsvinner når jeg reiser meg ja, men magen er fremdeles knallhard og det kjennes i ryggen.

Generalprøve er sikkert det rette ordet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det kynnere med sprengvondt nederst? Husker du tråden min kvelden før jeg fødte? Jeg også trodde jeg visste hva jeg satt og ventet på, men det var noe helt annet som kom. Som sagt, jeg trodde det var sterke kynnere, og var ikke spesielt vondt, men ubehagelig.

Ja, jeg husker det godt.. Hvilken dato må jeg tilbake til for å lese hva du skrev da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...