Gå til innhold

Aa faa andres svar


Gjest Spoersmaal

Anbefalte innlegg

Tja. Han ser jo nick og nøyaktig tidspunkt, så det blir litt ekstrajobb. Men det virker jo som de er keene på å fikse det, så da gjør de det kanskje :)

Satser på det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Caloni Makaroni

    12

  • mrxx

    11

  • morsan

    8

  • Babette

    5

Mest aktive i denne tråden

Caloni Makaroni

Jeg prøvde med shift+printscreen, men klarte det ikke... shift er vel den tasten der man skifter linje? *flau*

space er den tasten man bytter linje med ;) Shift er den du holder inne for å få stor bokstav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde med shift+printscreen, men klarte det ikke... shift er vel den tasten der man skifter linje? *flau*

"shift er vel den tasten der man skifter linje? *flau*"

Seriøst? Shift er den tasten du trykker sammen med a for å få A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

space er den tasten man bytter linje med ;) Shift er den du holder inne for å få stor bokstav

Space er den tasten man bytter linje med??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Caloni Makaroni

Jeg prøvde med shift+printscreen, men klarte det ikke... shift er vel den tasten der man skifter linje? *flau*

Space er den du får mellomrom med, og Enter er den du bytter linje med. Jeg leste litt fort i stad ;)

Men Shift er og blir den tasten man får stor bokstav med, eller får ! og & og ( med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"shift er vel den tasten der man skifter linje? *flau*"

Seriøst? Shift er den tasten du trykker sammen med a for å få A.

Ja, det var seriøst, men jeg skjønner at jeg dumma meg ut;-) Jeg er så utrolig sløv på å huske navn på saker og ing. Hva heter den tasten man skifter linje med? *slår seg i hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var seriøst, men jeg skjønner at jeg dumma meg ut;-) Jeg er så utrolig sløv på å huske navn på saker og ing. Hva heter den tasten man skifter linje med? *slår seg i hodet*

Ai ai ai, "enter" heter den :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Space er den du får mellomrom med, og Enter er den du bytter linje med. Jeg leste litt fort i stad ;)

Men Shift er og blir den tasten man får stor bokstav med, eller får ! og & og ( med :)

Thank's!

Men jeg klarer fortsatt ikke å skjønne helt hvordan jeg skal bruke shift og printscreen? Merker jeg det området jeg ønsker å kopiere først, så trykker jeg de to tastene? eller hur..? *dum*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk.-)

Jeg bor på bondelandet, så da er jeg vel unnskyldt? ;-)

*S*

Det ble bare litt morsomt å lese "hva kalles den tasten som man skifter linjer med" - omtrent som man skulle si "hva kaller man en sånn kopp som man drikker kaffe av"

*he he*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*S*

Det ble bare litt morsomt å lese "hva kalles den tasten som man skifter linjer med" - omtrent som man skulle si "hva kaller man en sånn kopp som man drikker kaffe av"

*he he*

Jammen, hør nå her da. "Shift" burde selvsagt handle om linje_skift_ ! *ro, ro*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caloni Makaroni

Thank's!

Men jeg klarer fortsatt ikke å skjønne helt hvordan jeg skal bruke shift og printscreen? Merker jeg det området jeg ønsker å kopiere først, så trykker jeg de to tastene? eller hur..? *dum*

Neida. Du bare står i det skjermbildet du ønsker (i dette tilfellet, maksimer Internet Explorer). Ikke merk noe som helst. Bare trykk Shift+PrtSc, og åpne et tegneprogram, f.eks. Paint. Lim inn, og der har du skjermbildet ditt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida. Du bare står i det skjermbildet du ønsker (i dette tilfellet, maksimer Internet Explorer). Ikke merk noe som helst. Bare trykk Shift+PrtSc, og åpne et tegneprogram, f.eks. Paint. Lim inn, og der har du skjermbildet ditt :)

Det skjer ingenting når jeg klikker shift og PrtSc....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer ingenting når jeg klikker shift og PrtSc....

Bildet legger seg i utklippstavlen. Slik at når du går inn i et annet program, f. eks. Word, og klikker lim inn, så dukker det opp . :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller "linjeskift" på gamalnorsk! ;-)

Evt. "return" for de som levde i steinalderen.

CR - "carriage return", som fikk "vogna" på den skrivemaskin-aktige dingsen til å flytte seg et hakk.

Men som var mye greiere enn hullkort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var seriøst, men jeg skjønner at jeg dumma meg ut;-) Jeg er så utrolig sløv på å huske navn på saker og ing. Hva heter den tasten man skifter linje med? *slår seg i hodet*

Jeg ser du fant det ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...