Gå til innhold

Cosylan og bil


Signaturelle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror svaret er "tja". Dvs. hvis du vet at du ikke blir sløvet, så kan du bruke trekant-medisiner i kombinasjon med bilkjøring.

Er du usikker eller merker at du er sløvet, så må du la være.

Skulle du bli innblandet i en ulykke, så vil det nok bli trøbbel hvis det viser seg at du har cosylan i blodet, og du har feilvurdert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekant på medisiner betyr ikke at en ikke har lov til å kjøre bil. Det betyr at en skal kjenne til medisinens virkning på en selv og at en skal være obs på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekant på medisiner betyr ikke at en ikke har lov til å kjøre bil. Det betyr at en skal kjenne til medisinens virkning på en selv og at en skal være obs på det.

ok. så hvis jeg kjører bil og blir stanset av politiet i en rutinekontroll så vil det ikke skape problemer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Er det ikke en rød trekant på flaska?

jo, men det er bare fordi flaska ikke er helt ny, de skal jo ha fjernet alle trekanter nå..

jeg mente å huske at trekant betydde ikke lov å kjøre bil, men ble usikker. trenger cosylan fordi jeg hoster som et helvete nå, men må også kjøre bil til og fra jobb. ventet med å ta det før jeg kom på jobb og satser på at det er ute av kroppen etter 8 timers jobb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo, men det er bare fordi flaska ikke er helt ny, de skal jo ha fjernet alle trekanter nå..

jeg mente å huske at trekant betydde ikke lov å kjøre bil, men ble usikker. trenger cosylan fordi jeg hoster som et helvete nå, men må også kjøre bil til og fra jobb. ventet med å ta det før jeg kom på jobb og satser på at det er ute av kroppen etter 8 timers jobb

"jo, men det er bare fordi flaska ikke er helt ny, de skal jo ha fjernet alle trekanter nå.."

Hva mener du? Er det ikke røde trekanter på medisin lenger?

Åtte timer går sikkert greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. så hvis jeg kjører bil og blir stanset av politiet i en rutinekontroll så vil det ikke skape problemer?

Ikke hvis du føler deg helt klar, skulle jeg tro. Selv blir jeg døsen og uvel av kosylan, så jeg ville ikke ha kjørt.

På noen allergitabletter jeg tar innimellom er det også trekant. De har jeg ikke noe problemer å blande med bilkjøring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"jo, men det er bare fordi flaska ikke er helt ny, de skal jo ha fjernet alle trekanter nå.."

Hva mener du? Er det ikke røde trekanter på medisin lenger?

Åtte timer går sikkert greit.

Det er visst slutt på røde trekanter nå ja. Husker ikke når endringen kom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visst slutt på røde trekanter nå ja. Husker ikke når endringen kom.

Hæ..henta medisiner for ca 1 uke siden og de var med trekant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ..henta medisiner for ca 1 uke siden og de var med trekant

Kanskje det er på vei ut da? Eller at de var fra en "eldre" produksjon?

Har i alle fall lest at det skulle bli slutt på røde trekanter på medisiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"jo, men det er bare fordi flaska ikke er helt ny, de skal jo ha fjernet alle trekanter nå.."

Hva mener du? Er det ikke røde trekanter på medisin lenger?

Åtte timer går sikkert greit.

skal ikke være det, nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er på vei ut da? Eller at de var fra en "eldre" produksjon?

Har i alle fall lest at det skulle bli slutt på røde trekanter på medisiner.

Det kan hende at det var

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...