Gå til innhold

12 åring som onanerer


Gjest enioslo

Anbefalte innlegg

Gjest enioslo

Jeg ble veldig overrasket denne morgenen. Min 6 klassing som nettopp har fylt 12 år. Han dusjet denne morgen, som han gjør hver morgen. Men det tok sin tid på badet, banket på døren fikk ikke noe svar. Trodde han hadde sovnet i dusjen det har han jo gjort en gang før. Jeg åpnet døren som merklig nok ikke var låst. Da så jeg min sønn satt på toalettlokket og onanerte. Penis var stiv og ikke tvil om hva han gjorde. Er dette normalt? hvordan kan jeg gripe det ann. Syns det er litt ekkelt samtidig som jeg kan bruke det til å fremme at han beveger seg inn i den voksene verden. Snake om sex,damer, prevansjon og kjønssykdommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ylvali1365381015

    10

  • Solsikkefrø

    3

  • Moder'n-2

    3

  • NeaNoor

    2

Gjest Elextra

Skjønner det var en overraskelse, men når du tenker deg om skjønner du vel at det var helt normalt? De fleste gutter tester vel onani i den alderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt! Ikke si noe. Gutten er vel mer enn flau akkurat nå, og trenger neppe at du kommenterer dette.

Sex, prevensjon osv. kan du ta opp senere, så han ikke tror at "alvorspraten" har noe å gjøre med at du ferska ham i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tobarns_fario

Helt normalt! Ikke si noe. Gutten er vel mer enn flau akkurat nå, og trenger neppe at du kommenterer dette.

Sex, prevensjon osv. kan du ta opp senere, så han ikke tror at "alvorspraten" har noe å gjøre med at du ferska ham i dag.

Heldigvis var min umiddelbare raksjon bare forsett gjør deg ferdig han fortsatte jeg lukket døra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest enioslo

Du bør late som om du ikke har sett noenting.

Heldigvis var min umiddelbare raksjon bare forsett gjør deg ferdig han fortsatte jeg lukket døra.

Men takk for rådet når jeg kommer hjem i dag skal jeg ikke nevne noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte mye tidligere enn det selv :P

Du bør ikke gjøre noe som helst. Lat som ingeting, og tenk heller "det er helt normalt, det er fint at han endelig begynner med det, og hverken du eller han skal være flau over at han onanerer"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, jeg synes mest synd på gutten, jeg da.. Sikkert kjempeflaut for han. Uansett høres ikke dette spesielt tidlig ut, så du kan garantert ta det med ro:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest enioslo

Hehe, har du ikke oppdaget det før? Lat som ingen ting og lær deg å banke på døra før du går inn på badet og inn på rommet hans.

Jeg banket på, men fikk ikke noe svar. Han trodde nok han hadde husket å låse døra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest enioslo

Jeg begynte mye tidligere enn det selv :P

Du bør ikke gjøre noe som helst. Lat som ingeting, og tenk heller "det er helt normalt, det er fint at han endelig begynner med det, og hverken du eller han skal være flau over at han onanerer"

Hvor gammel var du da du begynte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte lenge før jeg var 12. IKKE si noe! Stakkars, han er sikkert megaflau!! Fra nå av så lær deg å bank på før du går inn. 12 åringer trenger privatliv de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør late som om du ikke har sett noenting.

Du, og omtrent alle andre på dette forumet, sier at man skal late som ingenting, eventuelt som om man ikke har sett noe.

Hvorfor skal man egentlig late som om dette ikke har skjedd? Vil ikke det være med på å gjøre onani til noe "syndig og skittent"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, og omtrent alle andre på dette forumet, sier at man skal late som ingenting, eventuelt som om man ikke har sett noe.

Hvorfor skal man egentlig late som om dette ikke har skjedd? Vil ikke det være med på å gjøre onani til noe "syndig og skittent"?

Tvert i mot. Man skal ha respekt for tenåringens privatliv og at dette er noe de ønsker å ha for seg selv.

Man deler ikke sex-livet sitt med mamma heller, vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest abrahamsen

Dette er da helt normalt. Min sønn på fire ligger ofte på sofaen og "onanerer" Han vet bare ikke at det er det det han gjør.

Jeg syns ikke du skal foreta deg noen verdens ting.

Men han ble kanskje flau da du så ham?

Vet ikke hvordan du skal gå frem for å evt snakke med ham om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...