Gå til innhold

Frigjøre nick?


Gjest Princess Peach

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 135
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Gemini

    17

  • hare1365380455

    8

  • Angelica :o)

    8

  • Peachy

    5

Gjest Princess Peach

Ropet ditt syns nok bedre om du skriver WEBMASTER i overskriften.

;-)

*LOL*

Og så presterer jeg å skrive WEMBASTER av alle ting. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, nick som er reservert vil ikke bli frigjort.

Hva er begrunnelsen for at nick sist brukt for 7 år siden fortsatt skal være reservert inaktive brukere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Hva er begrunnelsen for at nick sist brukt for 7 år siden fortsatt skal være reservert inaktive brukere?

Prioritering av arbeidsoppgaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Det er mulig at hun var det, jeg tok bare et søk. Så om hun varaktiv i perioden før deler av basen ble slettet, så kom ikke det frem.

Jeg har full forståelse for at du vil bli kvitt 12 tallet.

Jeg kan jo prøve og slenge på en smiley. Angelica blir ikke fornærma om jeg rapper ideen hennes, tror du?

*tester*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

[quote name=Shira :o)' timestamp='1172698307' post='3551474]

Jeg kan jo prøve og slenge på en smiley. Angelica blir ikke fornærma om jeg rapper ideen hennes, tror du?

*tester*

Nå ble du mye søtere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Shira :o)

Fordi om noen hadde et nick for fem år siden, er det jo ikke noe i veien for at du skal få bruke det nå. Jeg forbinder iallfall bare Shira med deg. :)

De fleste kaller meg jo det.

Og siden det ikke er aktuelt at webbis frigjør nick, så tror jeg at jeg slenger på ett smil. Da slipper jeg spm om jeg er 12 år gammel. Og så er jeg jo for det meste blid, så da kan jo nicket gjenspeile det :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

[quote name=Shira :o)' timestamp='1172698393' post='3551479]

De fleste kaller meg jo det.

Og siden det ikke er aktuelt at webbis frigjør nick, så tror jeg at jeg slenger på ett smil. Da slipper jeg spm om jeg er 12 år gammel. Og så er jeg jo for det meste blid, så da kan jo nicket gjenspeile det :o)

Det var litt uvant nick! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

[quote name=Shira :o)' timestamp='1172698393' post='3551479]

De fleste kaller meg jo det.

Og siden det ikke er aktuelt at webbis frigjør nick, så tror jeg at jeg slenger på ett smil. Da slipper jeg spm om jeg er 12 år gammel. Og så er jeg jo for det meste blid, så da kan jo nicket gjenspeile det :o)

Meget bedre. :)

Men jeg VIL ha Peach. Hrmf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Faen, var jo akkurat det jeg skulle. ;)

*knis*

Jeg liker det du har nå! Hva er det du vil ha i steden for...? Om det ikke er superhemmelig, da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg tror hun var aktiv i gamle dager. Mener det var noen som sa at de husket henne, men det er jo mange år siden nå.

Jeg er lei av at folk tror jeg er 12 år gammel ;o)

Har du prøvd shira med liten s?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...