Gå til innhold

Når kan jeg la ungene være hjemme alene?


Gjest ubaat

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke så dum som jeg ser ut. ;)

tja, nå vet jeg jo ikke hvordan du ser ut da... *ler*

så vanskelig for meg å bedømme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 140
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    22

  • hidi, the scorpion

    15

  • Peachy

    13

  • morsan

    11

Mest aktive i denne tråden

tja, nå vet jeg jo ikke hvordan du ser ut da... *ler*

så vanskelig for meg å bedømme ;)

Hm, får sende deg et bilde så du får vurdere, da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jallaløsning...! Som vil være?

*lol*

Det vet vel ikke jeg. :)

F.eks. at man bare kan registrere ett nick og ikke ha muligheten til å spørre om ting anonymt.

Det blir veldig dumt hvis administrasjonen bare forandrer på siden uten å ta med brukerne av forumet på råd, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Det vet vel ikke jeg. :)

F.eks. at man bare kan registrere ett nick og ikke ha muligheten til å spørre om ting anonymt.

Det blir veldig dumt hvis administrasjonen bare forandrer på siden uten å ta med brukerne av forumet på råd, synes jeg.

Enig.

At de ikke har tenkt på det med telefonnummer for lenge siden? Det er jo en glimrende idè.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig.

At de ikke har tenkt på det med telefonnummer for lenge siden? Det er jo en glimrende idè.

De har jo tenkt på det, bare ikke gjort noe med det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

De har jo tenkt på det, bare ikke gjort noe med det. :)

Det var bare noe de sa for at du nevnte det først! he, he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig viktig å huske på hvordan man selv reagete som tenåring.

Ingen grunn til å gjøre barnet sitt dødsflau uten grunn.

Jeg er så heldig at mine barn fortsatt syns at jeg er "den beste mammaen i alle universer". Spesielt den eldste forteller ofte hvor mye bedre mor jeg er enn klassekameratenes. Og det skyldes mye at jeg husker hva min egen mor gjorde galt, og unngår å gjøre samme blemmer.

Som et lite eksempel: Jeg lar datteren min selv bestemme hvilke klær vi skal kjøpe til henne. Ingen grunn til å prakke på henne klær hun ikke liker. Det skulle være en selvfølge, ikke sant? Men visstnok er det ikke sånn hos min datters venninner...

Gurimalla! Sånn har jeg heldigvis aldri hatt det!!

Men jeg fikk ikke lov til å bestemme farger på rommet da det skulle pusses opp. Eller AT det skulle pusses opp! ;-) Og det syntes jeg var litt kjipt.

Jeg har flere ganger foreslått overfor junior å male en ganske kjip strievegg på rommet hans, men han synes den er fin, han, så da så! :-)

Stria er en overlevning etter forrige eier, som vi har unnlatt å gjøre noe med i påvente av at han skal bli stor nok til å ha en mening.

Og den meningen er altså å beholde status quo;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig.

At de ikke har tenkt på det med telefonnummer for lenge siden? Det er jo en glimrende idè.

Vet ikke helt jeg.... Synes det er OK at jeg er anonym selv for webmaster...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt jeg.... Synes det er OK at jeg er anonym selv for webmaster...;-)

Da må man bare leve med troll/katte-problemene.

Jeg synes det bør være rom for å ha flere kontoer, iallfall med det problemet de har hatt med at folk får opp hverandres trådlister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må man bare leve med troll/katte-problemene.

Jeg synes det bør være rom for å ha flere kontoer, iallfall med det problemet de har hatt med at folk får opp hverandres trådlister.

Ja, dette med trådlistene er mystifistisk! Men ville man unngått det ved bruk av telefonnummer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Gurimalla! Sånn har jeg heldigvis aldri hatt det!!

Men jeg fikk ikke lov til å bestemme farger på rommet da det skulle pusses opp. Eller AT det skulle pusses opp! ;-) Og det syntes jeg var litt kjipt.

Jeg har flere ganger foreslått overfor junior å male en ganske kjip strievegg på rommet hans, men han synes den er fin, han, så da så! :-)

Stria er en overlevning etter forrige eier, som vi har unnlatt å gjøre noe med i påvente av at han skal bli stor nok til å ha en mening.

Og den meningen er altså å beholde status quo;-)

He he!

Min junior liker også best ting slik de var. Når vi kjøpte ny sofa (den gamle var fullstendig utslitt), så gråt han sine modige tårer.

"Du skjønner vel at jeg syns den gamle var mye finere? Jeg har jo vokst opp med den!"

Vi får tro begge to blir litt mindre konservative med alderen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uh, så den dømmekraften man hadde når man var 14 skal man ha resten av livet?

Det må da være lov å bruke de erfaringene man har gjort på den måten som er best mulig for barnet.

Hehe, jeg liker det når du innnleder med Uh. Det er veldig talende. Kan du prøve å si det til meg hver gang du svarer meg. Så kan jeg si Ugh eller Øy. Eller Bah som Prozak pleide å skrive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette med trådlistene er mystifistisk! Men ville man unngått det ved bruk av telefonnummer??

Jeg vet ikke, men da ville man jo ikke vært så anonym som du ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he!

Min junior liker også best ting slik de var. Når vi kjøpte ny sofa (den gamle var fullstendig utslitt), så gråt han sine modige tårer.

"Du skjønner vel at jeg syns den gamle var mye finere? Jeg har jo vokst opp med den!"

Vi får tro begge to blir litt mindre konservative med alderen ;-)

Kjenner igjen den der! :-) Veeeldig trist da vi byttet kjøkkenbord, for ikke å snakke om da vi byttet bil! ;-)

Men han har blitt adskillig kulere på slikt med tiden.

Her forleden skrudde jeg sammen ny kommode til rommet hans - den gamle var alt for liten og uhensiktsmessig.

Da fikk jeg en stoooor klem og "tusen takk for at du skrudde sammen ny kommode til meg!"

*ahhhh*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he!

Min junior liker også best ting slik de var. Når vi kjøpte ny sofa (den gamle var fullstendig utslitt), så gråt han sine modige tårer.

"Du skjønner vel at jeg syns den gamle var mye finere? Jeg har jo vokst opp med den!"

Vi får tro begge to blir litt mindre konservative med alderen ;-)

Som å høre sønnen vår. Han gråt også da vi byttet ut den gyselige, rosa velursofaen og et salongbord som sto på tre bein... *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Kjenner igjen den der! :-) Veeeldig trist da vi byttet kjøkkenbord, for ikke å snakke om da vi byttet bil! ;-)

Men han har blitt adskillig kulere på slikt med tiden.

Her forleden skrudde jeg sammen ny kommode til rommet hans - den gamle var alt for liten og uhensiktsmessig.

Da fikk jeg en stoooor klem og "tusen takk for at du skrudde sammen ny kommode til meg!"

*ahhhh*

De kan kunsten å smelte sine mødres hjerter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Som å høre sønnen vår. Han gråt også da vi byttet ut den gyselige, rosa velursofaen og et salongbord som sto på tre bein... *S*

Godt å høre at det ikke bare er min som er sånn! Man kunne nesten bli litt bekymret ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg liker det når du innnleder med Uh. Det er veldig talende. Kan du prøve å si det til meg hver gang du svarer meg. Så kan jeg si Ugh eller Øy. Eller Bah som Prozak pleide å skrive.

Nå er det en gang sånn jeg prater da.

Men jeg skal prøve å la være å bruke dette lydordet til de aller eldste her på dol hvis det er så plagsomt for dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...