Gå til innhold

Kjære DOL-sjefer, webbiser og andre. Kan vi få et svar?


Peachy

Anbefalte innlegg

Fyren er et kveruleringstroll. Alternativet er at han er utrolig trangsynt.

Uansett: Ingen grunn til å svare ham mer.

Men når kommer denne nye designen? Var det ikke snakk om et par dager for et par dager siden?

Ja, ser ut som det er en kverulant ute og går.

Var det ikke i går de sa "om et par dager"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • santander

    35

  • Peachy

    29

  • ShitDiddelyDo

    17

  • streker paa veggen..!

    6

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo

Ja, ser ut som det er en kverulant ute og går.

Var det ikke i går de sa "om et par dager"?

Tror det var lørdag.

Vel, same shit. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har like stor rett til å ha en mening som alle oss andre, men da må du unne oss å ha vår mening også.

Selv om du påstår at du er webdesigner, vil jeg ikke automatisk tillegge din mening større vekt enn andre her inne. En side som funker er bra selv om man ikke vet hva slags teori som ligger bak, det er vel hele vitsen med bra webdesign.

Webdesign er også i stor grad estetikk, men først og fremst skal en webdesigner gjøre så brukerne av siden aldri er i tvil om funksjoner. "Hvordan kommer jeg tilbake?", "hvilket side er jeg på"? osv er spørsmål man aldri skal trenge å stille.

Er du inne på en god webside, føler du at du har full kontroll. Du er aldri i tvil om noe.

Dol er ikke en slik side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Webdesign er også i stor grad estetikk, men først og fremst skal en webdesigner gjøre så brukerne av siden aldri er i tvil om funksjoner. "Hvordan kommer jeg tilbake?", "hvilket side er jeg på"? osv er spørsmål man aldri skal trenge å stille.

Er du inne på en god webside, føler du at du har full kontroll. Du er aldri i tvil om noe.

Dol er ikke en slik side.

Jeg synes DOL er en slik side. Og det må jo være opp til hver enkelt bruker å vurdere det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker ikke så mye over det egentlig, blitt vant til nyeste nederst dog, tror det blir greit beggeveier kanskje.

Kan la damene bestemme siden de er så liberale av seg :P

"Jeg tenker ikke så mye over det egentlig, blitt vant til nyeste nederst dog, tror det blir greit beggeveier kanskje."

Nei, det er ikke det nyeste som er nederst. Det er det eldste.

Jeg foretrekker helt klart å kunne lese det første svaret på et innlegg først, og da er det praktisk at det står først i rekka. Og så kommer påfølgende svar videre nedover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lettskremt, serru :o

Dette er en enkel sak å fikse på om det skulle være ønskelig. Det er ikke verre enn at vi tar en avstemning blant brukerne en dag.

Avstemming ser jeg fram til.

*bretter opp ermene og gjør klar til "valgkamp"*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan blir det da med undertråder og slikt? Fortsatt like enkelt som før, eller kommer svarene over istedet for under? *blond*

Undertrådene må komme under som før. Helt likt, bare at første "undersvar" på et svar kommer først der også.

Det er jo litt greit at den som svarer først på f.eks. spørsmålet om hvem som spiller hovedrollen i siste James Bond-filmen får svaret sitt øverst - og ikke heelt til slutt i en (kanskje) lang tråd med en haug like svar pluss utledninger og avsporinger om andre ting. Av og til er det jo kjekt å være "først ute" - og at folk ser det også - vil jeg tro ... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undertrådene må komme under som før. Helt likt, bare at første "undersvar" på et svar kommer først der også.

Det er jo litt greit at den som svarer først på f.eks. spørsmålet om hvem som spiller hovedrollen i siste James Bond-filmen får svaret sitt øverst - og ikke heelt til slutt i en (kanskje) lang tråd med en haug like svar pluss utledninger og avsporinger om andre ting. Av og til er det jo kjekt å være "først ute" - og at folk ser det også - vil jeg tro ... ;-)

Ja, tror det kan bli bra, jeg. Venner seg vel til det også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

streker paa veggen..!

"Jeg tenker ikke så mye over det egentlig, blitt vant til nyeste nederst dog, tror det blir greit beggeveier kanskje."

Nei, det er ikke det nyeste som er nederst. Det er det eldste.

Jeg foretrekker helt klart å kunne lese det første svaret på et innlegg først, og da er det praktisk at det står først i rekka. Og så kommer påfølgende svar videre nedover.

hehe, ja, mente det, det gikk bare litt fort i svingene der for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Tenkte folk kunne fylle ut nick selv, vi kunne selge doktoronline penner :)

Med nicket til de mest berømte dol'erne på labelen. Ulvinnen pennene må jo være flamme røde? ;)

dam di dam, må løpe ! lenge leve dol brukerne! alt ordner seg nok til slutt !

Bare et lite tips, så du ikke går glipp av det:

Har du fått med deg at jeg hyller deg?

http://www.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=3569367

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe, ja, mente det, det gikk bare litt fort i svingene der for meg :)

Ja, om jeg legger godvilja til, så skjønte jeg det kanskje.

Det er bra du ikke mener det motsatte av meg i alle fall ... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rrose

Hehe.... vi er jammen heldige som har så mange engasjerte brukere! Jeg ser imidlertid at jeg uttrykte meg litt vagt og kanskje forvirrende da jeg nevnte at vi ville endre på innleggsrekkefølgen. Dette har etter hvert blitt til at vi skal lage en helt ny forumstruktur. Det skal vi ikke! Den eneste endringen er at vi går fra vertikal deling mellom trådliste og innlegg til horisontal. Og så hadde vi tenkt å la siste svar på svar eller innlegg komme nederst i og ikke øverst slik som i dag. For meg er det mer logisk, men der er jeg tydeligvis i et mindretall her inne... hehe.

Dette er selvsagt ikke noen stor greie for oss, så det trekker vi oss på. Innleggsrekkefølgen blir derfor som før. Så til Keinstein, SDD og dere andre som tror vi er en gjeng udemokratiske, drita tullinger:Det stemmer ik.... bare litt.

Men selv om funksjonaliteten ikke er endret nevneverdig, så vi det se helt annerledes ut her på DOL. Vi er forberedt på mye kjeft, men tror også mange vil bli fornøyd. Som sagt på lørdag: Vi tar gjerne imot reaksjoner og forbedringsforslag og har lagt ut denne adressen for å få samlet disse best mulig: [email protected] . Ikke tenk at vi forsøker å lage noe som dere ikke skal trives i. Vi ønsker selvsagt å beholde dere som brukere og helst rekruttere mange nye. Og vi er heller ikke "ferdig" med Doktor Online. Nettstedet vil kontinuerlig bli videreutviklet og da forhåpentligvis i en stadig bedre retning.

Hjelp oss med dette.

1. Syns absolutt at det dere burde bytte om på rekkefølgn og la eldste svar stå øvert!

2. På 100 nyeste så får du jo innlegg fra alle forum! Tror det ville vært bedre å få sortert dette.

3.Når jeg kommer til svar til meg så må jeg ta en masse omveier for å komme tilbake til der jeg var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei nei! Blir dol sånn så dropper i alle fall jeg ut. Det er jo ikke oversiktilig for fem flate øre.

Jeg sjønner ikke en skitt, bare rot....jeg går ut å tar en røyk ;-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...