Gå til innhold

Kjære DOL-sjefer, webbiser og andre. Kan vi få et svar?


Peachy

Anbefalte innlegg

Viser til trådene under her hvor en stor del av brukerne ikke vil at trådoppsettet skal endres.

Kan vi få et svar på hvordan dette nye "logiske" trådoppsettet skal bli?

Det er utrolig synd hvis dere forandrer på det som faktisk er en av de ultimate fordelene med DOL.

VÆÆÆÆRSÅ værsåsnill å ikke ødelegge den allerede logiske og supre inndelingen av innleggene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • santander

    35

  • Peachy

    29

  • ShitDiddelyDo

    17

  • streker paa veggen..!

    6

Mest aktive i denne tråden

Jeg har jobbet som webdesigner, og er sjokkert over en del ting her på dol.

1. Feltet til venstre hvor trådene er samet er ALTFOR smalt.

2. Liten oversikt over forumgrupper. Hvor er jeg!?

3. Rotete søkefunksjon.

4. Vanskelig å bla tilake for å finne innlegg f eks fra i går

Mere til

Jeg støtter omlegginga, det bare MÅ bli det det bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet som webdesigner, og er sjokkert over en del ting her på dol.

1. Feltet til venstre hvor trådene er samet er ALTFOR smalt.

2. Liten oversikt over forumgrupper. Hvor er jeg!?

3. Rotete søkefunksjon.

4. Vanskelig å bla tilake for å finne innlegg f eks fra i går

Mere til

Jeg støtter omlegginga, det bare MÅ bli det det bedre.

Jeg håper bare de ikke føkker det opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper bare de ikke føkker det opp.

Hva er det du er redd for å tape? Dol er et søpleforum slik det framgår i dag. Nærmest total mangel på brukervennlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mandolina

Hva er det du er redd for å tape? Dol er et søpleforum slik det framgår i dag. Nærmest total mangel på brukervennlighet.

Da kan du jo bare finne deg et annet forum.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du er redd for å tape? Dol er et søpleforum slik det framgår i dag. Nærmest total mangel på brukervennlighet.

Jeg snakker om trådlisten. Alt det andre kan de forandre for min del. Synes DOL funker greit i dag, har aldri hatt noen problemer slik det er lagt opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da kan du jo bare finne deg et annet forum.

Hilsen

Nei. Folk har ikke samme kompetanse på andre forum.

Dessuten skjer forandringer snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan du jo bare finne deg et annet forum.

Hilsen

Nei. Folk har ikke samme kompetanse på andre forum.

Dessuten skjer forandringer snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker om trådlisten. Alt det andre kan de forandre for min del. Synes DOL funker greit i dag, har aldri hatt noen problemer slik det er lagt opp.

Trådet-funksjonen er som regel atlernativ på de fleste fora. Det er en selvfølge på et hvert forum med respekt for seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Hva er det du er redd for å tape? Dol er et søpleforum slik det framgår i dag. Nærmest total mangel på brukervennlighet.

Å jo, det er mye dol kan tape.

De kan tape et trådsystem som er oversiktlig og godt.

Jeg er heller ikke enig med deg i at det er vanskelig å se hvor du er. Det står det i ruten over trådene.

Det er enkelt å bevege seg mellom forumene.

Feltet for trådene er alt for smalt, så det er bra at de vil ta tak i det.

Det er synd at søkesiden ofte ikke virker. Og det er forvirrende for nye brukere at linken til den gode søkesiden er så langt nede til venstre, mens de har en helt ubrukelig en øverst venstre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Da kan du jo bare finne deg et annet forum.

Hilsen

Den der er for enkel. Å bare be folk forsvinne når de påpeker at noe er dårlig er lite konstruktivt.

Santander har lov til å beklage seg, men jeg er uenig med ham i deler av det han er misfornøyd med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådet-funksjonen er som regel atlernativ på de fleste fora. Det er en selvfølge på et hvert forum med respekt for seg selv.

Har aldri sett et forum bygd opp på en lignende måte som dol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jo, det er mye dol kan tape.

De kan tape et trådsystem som er oversiktlig og godt.

Jeg er heller ikke enig med deg i at det er vanskelig å se hvor du er. Det står det i ruten over trådene.

Det er enkelt å bevege seg mellom forumene.

Feltet for trådene er alt for smalt, så det er bra at de vil ta tak i det.

Det er synd at søkesiden ofte ikke virker. Og det er forvirrende for nye brukere at linken til den gode søkesiden er så langt nede til venstre, mens de har en helt ubrukelig en øverst venstre.

Gammel vane vond å vende. Du har vendt deg til et dårlig system og lært det å kjenne. For nye brukere er det derimot svært uoversiktlig, uintelligent og ulogisk.

Slik http://vg.transact.no/Group.asp ser et godt forum ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri sett et forum bygd opp på en lignende måte som dol.

"Har aldri sett et forum bygd opp på en lignende måte som dol."

Nettopp. Det er med andre ord ingen suksessoppskrift. Hadde det vært det, ville andre nettsider hermet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mandolina

Hva er det du er redd for å tape? Dol er et søpleforum slik det framgår i dag. Nærmest total mangel på brukervennlighet.

Santander kaller forumet et "søpleforum slik det framgår i dag"

Jeg synes forumet er bra, og er en ikke fornøyd, kan en la være å bruke forumet, å kalle det et søpleforum, synes jeg er en drøy påstand, hvis en liker seg i forumet. Derfor oppfordringen.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mandolina

Den der er for enkel. Å bare be folk forsvinne når de påpeker at noe er dårlig er lite konstruktivt.

Santander har lov til å beklage seg, men jeg er uenig med ham i deler av det han er misfornøyd med.

Jeg skrev et svar, men det kom under feil tråd, så her er svaret:

Santander kaller forumet et "søpleforum slik det framgår i dag"

Jeg synes forumet er bra, og er en ikke fornøyd, kan en la være å bruke forumet, å kalle det et søpleforum, synes jeg er en drøy påstand, hvis en liker seg i forumet. Derfor oppfordringen.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Hva er det du er redd for å tape? Dol er et søpleforum slik det framgår i dag. Nærmest total mangel på brukervennlighet.

Kan du legge ut en link til et forum du anser som brukervennlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Santander kaller forumet et "søpleforum slik det framgår i dag"

Jeg synes forumet er bra, og er en ikke fornøyd, kan en la være å bruke forumet, å kalle det et søpleforum, synes jeg er en drøy påstand, hvis en liker seg i forumet. Derfor oppfordringen.

Hilsen

Folk på andre fora har ikke samme kompetanse.

Bedre å være i et slumhus med bra folk enn i en villa med idioter. Må kunne gå an å kritisere forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Har aldri sett et forum bygd opp på en lignende måte som dol."

Nettopp. Det er med andre ord ingen suksessoppskrift. Hadde det vært det, ville andre nettsider hermet.

Da er det jo rart at størstedelen av brukerne her inne sier at måten forumet er bygd opp på er grunnen til at de er på dol framfor andre forum, og at de vil slutte å bruke dol hvis de endrer på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du legge ut en link til et forum du anser som brukervennlig?

Har gjort det alt. Hadde forumet her vært brukervennlig hadde du sett det med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...