Gå til innhold

Fødselsdager

Mista nikket

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det lov, sier jeg bare!

Fant både meg selv og min navnesøster når jeg søkte på navnet vårt. Men jeg fant ikke alle i slekta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er i hvert fall ikke oppdatert de siste årene. Jeg kommer med en gammel bostedsadresse, iallfall. Men om man har litt bakgrunnshistorie på folk, så er den sikkert fin å bruke til å finne bursdager på. Jeg pleier å bruke skattelistene på adresseavisen, jeg. Der står full fødselsdato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mista nikket

Er det lov, sier jeg bare!

Fant både meg selv og min navnesøster når jeg søkte på navnet vårt. Men jeg fant ikke alle i slekta.

Om det er lov, vet jeg ikke. Så det var skrevet om den på teksttv. Fant min familie + at sønn var skrevet inn på 2 forskjellige adresser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mista nikket

Den er i hvert fall ikke oppdatert de siste årene. Jeg kommer med en gammel bostedsadresse, iallfall. Men om man har litt bakgrunnshistorie på folk, så er den sikkert fin å bruke til å finne bursdager på. Jeg pleier å bruke skattelistene på adresseavisen, jeg. Der står full fødselsdato.

Kan være grei å bruke når en skal ha fødselsdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mista nikket

Kommer bare til: this account has been suspended. Så da er den vel fjernet nå da? Eller....

Det skjer her også. Er nok blitt stengt nå. De har nok funnet ut at den var ulovlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer her også. Er nok blitt stengt nå. De har nok funnet ut at den var ulovlig

Kanksje Datatilsynet har klart å stanse den:

http://www.p4.no/story.aspx?id=226773

Forøvrig sjekket jeg noen få bekjente før i dag, og fant en person som døde for over 2 år siden, så de var nok ikke så veldig oppdatert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillee_my88

Forøvrig sjekket jeg noen få bekjente før i dag, og fant en person som døde for over 2 år siden, så de var nok ikke så veldig oppdatert.

hvorfor kan ikke bare folk respektere at noen ikke vil si datoen? At om de ikke vil si det så skal det snokes fram uansett? Er det så vanskelig å skjønne? De som liker oppmerksomhet, de svarer gjerne når dagen er, de som vil ha fred, lar vær å si det.

F eks meg selv, er vant med fra skolen at de fleste i klassen ikke har snakka så mye til meg osv, men når de fant ut bursdagen så var det "å gratulerer fått noe fint så flott da skal du ha selskap så koselig får jeg komme hvorfor ikke vi er da venner?" Om vi er så jævla gode venner så vil jeg helst få litt oppmerksomhet de 364 andre dagene i året også.. følte det ble falskt!

og da jeg begynte på ung.skolen holdt jeg kjeft, de fleste i klassen visste ikke datoen (de som visste og husket gikk i andre klasser) men et par av de som visste spredde det, jeg nektet for den datoen, og de skjønte lite.. så der fikk jeg "fred". Heller ikke på vgs visste noe det, herlig... det er MIN dag og de som jeg faktisk er venner med blir eventuelt bedt i en fest osv.. resten kan godt være litt mer tilstede resten av året så blir de invitert og..

Ikke for å høres ut som jeg hater fest, føler bare at om noen ikke VIL si datoen selv, så trenger ikke alle andre å gå rundt og finne utav det. Det er de som velger å holde det hemmelig sitt valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mista nikket

Å, fysj da, noe vemmelig å finne døde bekjente der :-( Jeg sjekka bare noen få og det stemte. Var nok ulovlig side siden den er vekk nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...