Gå til innhold

Forstørret bryst


Gjest Ole Christoffer

Anbefalte innlegg

Gjest Ole Christoffer

Jeg har fått en ganske kraftig forstørring av det venstre brystet. Har gått mye med bar overkropp de siste par dagene pga varmen og mye fysisk aktivitet en gård, vasket en husvegg og båret endel skifer til en uteplass. Oppdaget idag at det venstre brystet ser merkbart større ut. Det er mykt å ta på og kjennes nesten som en væskeansamling som er løs i vevet rundt brystmusklaturen. Huden litt under brystvorten er svakt rød, men kjennes ikke betent. Det gjør ikke vondt ved berøring, men kanskje litt øm og musklaturen fungerer normalt. Kan det være et stikk? Ser ingen tegn på at noe har stukket meg, men det er mye insekter som svirrer rundt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ole Christoffer 28

I farten glemte jeg å skrive at jeg er en mann på 28 år

Idag har det blitt smertefullt ved berøring i tilllegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin

Det kan selvsagt være et insektstikk, men da burde du kanskje ha sett stikkstedet? En annen mulighet er at du har fått trykk eller klemskade på området, så du har fått en diffus hevelse i underhuden. Uansett ville jeg forvente at hevelsen minsker de neste dagene. Dersom dette ikke er tilfelle, synes jeg du skal få det undersøkt hos fastlegen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...