Gå til innhold

Fjerne føflekker


Gjest fra gutt 16 år

Anbefalte innlegg

Gjest fra gutt 16 år

Er det noe som er en stor prosess eller fort og greit? Jeg ser at det er best å fjerne et par på skulderen. Hvordan er det ang smerter, helingstid og bading i disse sommertider?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fjernet en, og det gikk unna på fem minutter tror jeg. Den grodde i løpet av noen dager. Jeg har et lite arr fortsatt selv om det er flere år siden. Du bør være nøye med å beskytte arret med plaster slik at du ikke får sol på det i starten, etter hvert kan du gå over til å beskytte arret med høy solfaktor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv bare fjernet små føflekker, og det har vært en peanøtt!;-) Lokalbedøvelse og rask fjerming hos legen, et par sting og så bandasje. Jeg kan ikke huske at det var noen smerter etterpå.

Stingene har vel blitt fjernet etter en ukes tid? Eller falt de ut av seg selv?? Husker ikke helt.

Man må nok holde seg unna bading de aller første dagene, men etter at det er grodd er det ikke noe problem å bade. Men alle arr bør beskyttes mot sola den første tiden etterpå, helst med plaster den første tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...