Gå til innhold

Hopp-på tur til "syden"


Gjest efoll

Anbefalte innlegg

Gjest efoll

Hei! Jeg leker med tanken på en sydentur denne sommeren. Vi er veldig slitne etter en lang og krevende oppussingsgreie, og jeg tror hele familien hadde hatt godt av å komme bort litt. Men økonomien er ikke helt på topp, så vi har ikke råd til en veldig dyr reise. Men ca. 150000 tror jeg vi kunne klare når feriepengene kommer.

Er det realistisk å finne en såpass rimelig sydentur for to voksne og to barn nå? Eller skal jeg bare glemme det....? Det må vare i juli eller første uka i august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var det en null for mye der, kanskje?

http://www.solfaktor.no/ kan du søke på "syden" som reisemål, oppgi tidsrom og makspris og få en rask oversikt over hvor du skal gå i detaljer. Hvis bestemte operatører peker seg ut, kan du se på deres nettsider etterpå.

Et annet alternativ er å lage eget opplegg. Bruk flyselskapenes lavpriskalendre og finn bosted selv. Kjøp f.eks. billige flybilletter t/r Nice eller Athen og reis derfra til Italia eller en øy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest efoll

Var det en null for mye der, kanskje?

http://www.solfaktor.no/ kan du søke på "syden" som reisemål, oppgi tidsrom og makspris og få en rask oversikt over hvor du skal gå i detaljer. Hvis bestemte operatører peker seg ut, kan du se på deres nettsider etterpå.

Et annet alternativ er å lage eget opplegg. Bruk flyselskapenes lavpriskalendre og finn bosted selv. Kjøp f.eks. billige flybilletter t/r Nice eller Athen og reis derfra til Italia eller en øy.

Takk for tipset! Jo, den prisen jeg oppga var litt i overkant....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg ville satset på å reise med Norwegian eller Sterling til et sydensted. F.eks Kroatia er jo kjempefint. Vet ikke hvor dere reiser fra, men dere kan f.eks få flytur til alle sammen for litt over 6000 første uka i august fra Oslo. Så kan dere leie leilighet. Det koster maks 4000 for en uke. Vips, så har dere ferie for 10 000. Kroatia er veldig billig også, så dere bruker ikke mer enn 5000 i mat. Bare et lite forslag. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest efoll

Jeg tror jeg ville satset på å reise med Norwegian eller Sterling til et sydensted. F.eks Kroatia er jo kjempefint. Vet ikke hvor dere reiser fra, men dere kan f.eks få flytur til alle sammen for litt over 6000 første uka i august fra Oslo. Så kan dere leie leilighet. Det koster maks 4000 for en uke. Vips, så har dere ferie for 10 000. Kroatia er veldig billig også, så dere bruker ikke mer enn 5000 i mat. Bare et lite forslag. ;-)

Takk!Det skal vi jammen prøve!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gikk inn på www.ving.no , og søkte på turer første uka i august, og fikk flere turer til + - kr 15 000,- , så det burde ikke være umulig. Fikk opp bl.a. Rhodos og Tyrkia til priser under denne prisen. Og da trenger man ikke ta hopp på tur heller, men får spesifisert hotell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...