Gå til innhold

Hjelp!!! Farging av hår


Gjest Nessie

Anbefalte innlegg

Gjest Nessie

Jeg var uheldig (nok en gang) med hårfaringa.... Jeg har prøvd max 5ganger i mitt liv å farge håret og alltid har det blitt helt grusomt- vet ikke hvorfor jeg gjorde det i går hehe...

En gang prøvde jeg på brunt, da ble håret grønt.

En annen gang prøvde jeg på brunrødt og da ble det lilla...

Igår tenkte jeg at jeg skulle lysne opp håra i nakken og på toppen av hodet. Jeg er normalt blond, lys blond men blir mørkere om sommeren.'

Joda, jeg endte opp som en påskekylling! Ikke vakkert og får skikkelig "bad" av å sitter her å se ut som ei wannebe blondine......

Det jeg lurer på nå, sikkert mangen med erfaring her når det gjelder hårfarging.

Om jeg f.eks farger håret svart nå, får jeg min naturlige blondfarge tilbake når jeg går til frisøren om 2uker??? Vil ikke ødelegge den naturlige fargen min, liker den. Hadde jeg hatt råd skulle jeg tatt turen til frisøren NÅ, men det må vente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Timiti

Om du er naturlig lys blond, må du ikke finne på å farge det sort! Det vil sannsynligvis ikke gå bort med avfarging engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nessie

Om du er naturlig lys blond, må du ikke finne på å farge det sort! Det vil sannsynligvis ikke gå bort med avfarging engang.

Ok, takk for svaret- det var det jeg lurte på :)

Har ikke råd til frisør nå- så jeg får bare gå slikt i 2uker til hehe.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var yngre, hadde jeg også et par tilfeller med bleking som ble til påskekylling- eller gulerot-farge. Prøvde å helfarge håret med mørkebrun, men det ble aldri bra igjen. Hjemmefarge syns jeg ikke blir likebra som hos frisøren, bleking kan bli helt ille når man gjør det selv! Jeg gjør det aldri selv, lenger, bar hos frisør. Du får vente i 2 uker. I mellomtiden kan du prøve å være mye i sola, sola kan bleke noe av gulskjæret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk for svaret- det var det jeg lurte på :)

Har ikke råd til frisør nå- så jeg får bare gå slikt i 2uker til hehe.....

Halloen!

Du må bleke det en gang til med den sterkeste blekingen du får kjøpt, også må du kjøpe lilla shampo/balsam og hårskum, det tar bort det gule som blir igjen, har akkurat gjort det samme selv, og jeg måte bleke det tre ganger med en dags mellomrom.

Lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...