Gå til innhold

Piratkopierte klær


Gjest En undrer

Anbefalte innlegg

Gjest En undrer

Lurer litt på hvordan det fungerer, jeg kjøpte en Lacoste piqueskjorte på nettet som kostet hele 200kr, jeg skjønte den ikke kunne være ekte, trodde jeg, men har de lov til å bruke logoen til Lacoste på merkelapper og hele pakken?

Mulig jeg er blind men jeg klarer virkelig ikke se forskjell på min ekte til 800kr og den jeg kjøpte nå, som er nødt til å være fake.

Står den er produsert i France, men ettersom jegfant ut er det også løgn, den er produsert i Peru.

Ja ja, bare lurer på om de kan skryte på seg slike ting uten å få reaksjoner fra Lacoste, eller samarbeider de???

Lurer på det ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har kjøpt en piratkopiert utgave. De som produserer originaler har ingenting med dette å gjøre. Du har blitt lurt, rett og slett.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Det er ikke lov å handle med piratkopierte produkter, som dette høyst sannsynlig er.

Lacoste kan gå rettens vei for å stanse salg av slike produkter, og det gjør de sikkert også, men det er vanskelig å få stanset alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...