Gå til innhold

Hei kjære dere!


liljensverden

Anbefalte innlegg

liljensverden

Det er en stund siden jeg har vært her nå. Det har hendt så mye i livet mitt, på godt og vondt. Jobber på spreng for å klare min aller siste eksamen. Ønsker så gjerne å klare det. Vise for meg selv at jeg kan jeg også!

Det er tøffe tider. Angsten herjer i kroppen min og lar meg aldri glemme helvete jeg har levd i. Jeg har funnet meg en fantastisk kjæreste som støtter så godt han kan. Vi jobber for å klare å forstå hverandre. Det er ikke bare lett. Jeg har mine reaksjoner, han har sine. Ikke visste han at han skulle ende opp med noen som har reaksjoner på de mest selvfølgelige og enkle ting. Ikke visste han at han måtte lære seg avvisninger og hysterianfall. Ikke visste han heller at han skulle forelske seg i en Lilje som ikke er som andre Liljer. Men han gjør så godt han kan, stakkars. Det gjør vi begge.

Jeg holdt meg unna formumet en stund. Klarte ikke tanken på å hele tiden tenke på alt mens jeg skulle prestere maks på skolen. Det ble for mye for meg. Og med terapi tre dager i uka stoppet det. Jeg trudde jeg skulle kveles!

Om ei uke er jeg forhåpentligvis ferdig på skolen. Da ønsker jeg å komme tilbake. Hit hvor jeg vet jeg finner støtte og forståelse. Hit hvor jeg vet jeg kan støtte andre og fortelle at også jeg forstår. Dere har vært savnet!

Håper jeg er velkommen tilbake, selv om jeg forsvant uten så mange ord.

Mange klemmer fra Liljen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jente31

Jeg har ikke vært så mye på dette forumet.

Men jeg husker deg. Du er hjertelig velkommen tilbake kjære liljen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
liljensverden

Jeg har ikke vært så mye på dette forumet.

Men jeg husker deg. Du er hjertelig velkommen tilbake kjære liljen :-)

Tusen takk! Og jeg husker deg! =)

Skoleåret er endelig ferdig og nå skal jeg ta meg en velfortjent ferie til det store utland. Gleder meg! Sol, sol og mere sol. :)

Ønsker deg en fin sommer. Håper den blir god, og gir deg glede.

Gode ønsker fra Liljen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Og jeg husker deg! =)

Skoleåret er endelig ferdig og nå skal jeg ta meg en velfortjent ferie til det store utland. Gleder meg! Sol, sol og mere sol. :)

Ønsker deg en fin sommer. Håper den blir god, og gir deg glede.

Gode ønsker fra Liljen.

*vinker til liljen og ønsker god ferie*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente31

Tusen takk! Og jeg husker deg! =)

Skoleåret er endelig ferdig og nå skal jeg ta meg en velfortjent ferie til det store utland. Gleder meg! Sol, sol og mere sol. :)

Ønsker deg en fin sommer. Håper den blir god, og gir deg glede.

Gode ønsker fra Liljen.

Kos deg i utlandet. Håper du får en fin tur. God sommer!

Klem fra meg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen tilbake Liljen. Har tenkt på deg selv om du ikke har vært her på dol. Håper du får en fin sommer sammen med den nye kjæresten din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...