Gå til innhold

smerter nedentil i ytre kjønnsdeler


Gjest YvonneR

Anbefalte innlegg

Gjest YvonneR

Jeg fødte et barn for 9 dager siden. Og smertene nedentil har ikke avtatt.. Måtte kun sy et par sting. Skrubbsår- kalte jordmor det. Under graviditeten var jeg veldig plaget av hovenhet nedentil. Nesten som åreknuter- bare i kjønnsleppene. Når jeg speiler meg nedentil nå- etter fødselen- kan jeg se at det fortsatt er veldig hovent og med tydelige "åreknuter" synlig på slimhuden. Kan også føle også med fingrene hvordan det er veldig hovent overalt. Har en helt tydelig sprengende og tyngende fornemmelse. Der hvor jeg har sydd er det også veldig hovent og "spriker" i alle retninger - slik at det ser veldig rødt, og ferskt ut.. Har også vært inne på tanken om villkjøtt..siden det ser så ferskt og rødt ut- men tenker at dette er litt tidlig? Er så vondt at jeg må ta en paracet innmellom. Noen gode ideer om hva som kan hjelpe..? Bør jeg oppsøke lege? Det lukter ikke vondt og jeg har ikke feber. Med vennlig hilsen Yvonne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...