Gå til innhold

Nå skjønner jeg fint lite.


Else000

Anbefalte innlegg

Jeg har en sexvenn, vi kjenner heverandre ikke særlig godt, men har sex en gang i blant. Idag spurte jeg om han ville treffes, men jeg fikk ikke noe svar. Han svarer alltid så jeg synes det var litt rart men tenkte han ikke hadde sett meld enda.Så logget han seg på msn, så da skjønte jeg at han var hjemme og mest sannsynlig hadde sett meldingen - greit jeg er "dumpet." Jeg sjekker så om han har slettet meg på msn, og det har han gjort- javel da er det ingen tvil, det er bare å glemme han.

MEN, nå fikk jeg plutselig melding av han (halvannen time etter at jeg sendte meld). Det stod:

"Beklager, er opptatt ikveld, men kanskje imorgen :-)"

Eh.. hæ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mallet

Han kan vel ha vært hjemme uten at han har sjekket mobilen? Min ligger ofte i et annet rom enn der jeg er, da hører jeg ikke meldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan vel ha vært hjemme uten at han har sjekket mobilen? Min ligger ofte i et annet rom enn der jeg er, da hører jeg ikke meldinger.

Jo akkurat det er greit, men jeg vet at han har slettet og blokket meg fra msn idag, mest sannsynlig etter at jeg skrev melding (litt tilfeldig at jeg fant ut det men jeg vet det stemmer). Da jeg som sagt fant ut det, var jeg sikker på at det var fordi han ikke ville ha noe mer med meg å gjøre.. men så fikk jeg jo plutselig svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mary J. Blige

Jo akkurat det er greit, men jeg vet at han har slettet og blokket meg fra msn idag, mest sannsynlig etter at jeg skrev melding (litt tilfeldig at jeg fant ut det men jeg vet det stemmer). Da jeg som sagt fant ut det, var jeg sikker på at det var fordi han ikke ville ha noe mer med meg å gjøre.. men så fikk jeg jo plutselig svar...

Jeg vet hvertfall at en sånn mann hadde jeg blitt rimelig usikker på.For hvorfor blokkere deg fra msn og svare på sms at "gjerne i morgen:-)" ??

Hmmmm......nei.......jeg ville ikke truffet ham igjen, men det er nå meg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvertfall at en sånn mann hadde jeg blitt rimelig usikker på.For hvorfor blokkere deg fra msn og svare på sms at "gjerne i morgen:-)" ??

Hmmmm......nei.......jeg ville ikke truffet ham igjen, men det er nå meg da.

Ja ikkesant. Men jeg tenker at hadde han villet "dumpe" meg så ville han jo bare latt være å svare.. eller bare skrevet "er opptatt" eller noe i den duren.

Han er jo bare en sexvenn så dette er ikke noe big deal, men vi har utrolig bra sex og jeg har (hittil) syntes han har virket veldig hyggelig. Dessuten liker jeg ikke tanken på å bli ditchet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan kan du vite at han har blokkert OG slettet deg fra MSN?

Går du inn på alternativer på msn kan du se hvem som har deg på listen deres, og jeg så da at han ikke hadde meg lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mary J. Blige

Ja ikkesant. Men jeg tenker at hadde han villet "dumpe" meg så ville han jo bare latt være å svare.. eller bare skrevet "er opptatt" eller noe i den duren.

Han er jo bare en sexvenn så dette er ikke noe big deal, men vi har utrolig bra sex og jeg har (hittil) syntes han har virket veldig hyggelig. Dessuten liker jeg ikke tanken på å bli ditchet :-)

Det skjønner jeg godt! Den følelsen der er vond, synes nå jeg da.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silver Fairy

På WLM kan man ikke se om noen har slettet deg under Alternativer. (Vet ikke om det er likt på MSN). Om man vil slette noen på WLM kan man krysse av for at den andre ikke skal se at du har slettet ham/henne, men at de vil se deg som avlogget.

Hvorfor ikke spørre ham neste gang dere treffes? (Om han utsetter og utsetter så skjønner du tegninga...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På WLM kan man ikke se om noen har slettet deg under Alternativer. (Vet ikke om det er likt på MSN). Om man vil slette noen på WLM kan man krysse av for at den andre ikke skal se at du har slettet ham/henne, men at de vil se deg som avlogget.

Hvorfor ikke spørre ham neste gang dere treffes? (Om han utsetter og utsetter så skjønner du tegninga...)

På MSN kan man ihvertfall sjekke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vel kanskje møtt en dame som er interresant for noe mer enn "bare" sex!?

Nei det er jeg ganske sikker på at han ikke har.

Jeg fikk faktisk melding av han idag tidlig der han spurte om jeg ville treffes. Så hvorfor i all verden han bestemte seg igår for å slette meg fra msn etter at han fikk melding av meg, for så å likevel svare meg på meldingen aner jeg ikke. Kanskje han plutselig ombestemte seg... snodig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er jeg ganske sikker på at han ikke har.

Jeg fikk faktisk melding av han idag tidlig der han spurte om jeg ville treffes. Så hvorfor i all verden han bestemte seg igår for å slette meg fra msn etter at han fikk melding av meg, for så å likevel svare meg på meldingen aner jeg ikke. Kanskje han plutselig ombestemte seg... snodig.

Kanskje han har kommet inn på tanken om at han vil ut av dette, men så blir fristelsen for stor :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...