Gå til innhold

Endelig føler jeg meg normal ;)). Eller?


Gjest twin1

Anbefalte innlegg

Gjest twin1

Idag har jeg energi, ser lyst på livet igjen. Har vært ute å gått tur i skogen og alt var bare herlig. Men oppdaget at jeg er så boblende glad at jeg gikk å nikket og smilte til trærne ;). Kanskje er jeg litt for glad? Er bipolar, så er jo litt på vakt, jeg er også mye mere sosial for tiden, mere tankekjør. Men alt er bare positivt da.

Hva tenker dere? Er jeg normal? Det er så lenge siden jeg har vært normal at jeg ikke husker hvordan det var, har vært deprimert fryktelig lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bipolar II-diagnose

Det er vel nå du er på opptur? Tankekjør og mye energi. Sosial og "klarer alt"? Det er ofte når man er oppe at man føler seg normal. Desverre er det ikke sånn. Nyt oppturen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En viktig faktor å legge merke til, er hvorvidt du begynner å sove lite. I såfall synes jeg du skal ta kontakt med din behandlingsansvarlige raskt.

Forøvrig kan vel også bipolare ha noen ekstra gode dager, men dersom du intuitivt vet at du er på vei til å bli hypoman eller manisk, så ville jeg valgt å sørge for "damage control" ved å kontakte lege for å diskutere både medisinering og evt. en viss skjerming for inntrykk for å senke tempoet noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest twin1

En viktig faktor å legge merke til, er hvorvidt du begynner å sove lite. I såfall synes jeg du skal ta kontakt med din behandlingsansvarlige raskt.

Forøvrig kan vel også bipolare ha noen ekstra gode dager, men dersom du intuitivt vet at du er på vei til å bli hypoman eller manisk, så ville jeg valgt å sørge for "damage control" ved å kontakte lege for å diskutere både medisinering og evt. en viss skjerming for inntrykk for å senke tempoet noe.

Merker jeg er mere våken, ikke så trett som tidligere nei. Skal til behandler på onsdag, så får se det an til da. Imens nyter jeg tilværelsen ;) Bruker forresten ikke medisiner for tiden, kanskje jeg burde ta "noe" å sove på ikveld, for å få roe ned hodet litt? Har noen truxal liggende....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest twin1

å overdrive smiley'ene er nok et tegn på en bipolar opptur/hypomani.

Overdrivelse? ;))) Det er sånn jeg føler meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest twin1

Det er vel nå du er på opptur? Tankekjør og mye energi. Sosial og "klarer alt"? Det er ofte når man er oppe at man føler seg normal. Desverre er det ikke sånn. Nyt oppturen! :D

Takk og sukk, skulle ønske dette varte evig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...