Gå til innhold

Røde prikker som små små nupper


Gjest merkeligegreier

Anbefalte innlegg

Gjest merkeligegreier

Har fått disse¨på mage og litt på lårene. Under utbruddene var jeg veldig varm i kroppen (kjentes ut som feber) har hatt frysninger samtidig som jeg var knallvarm.

Aner ikke hva disse knoppene er for noe. Stryker jeg fingerne over, kjenner jeg at det er noe der. Vet jeg ikke har vært borti/spist noe jeg er allergisk mot. Uansett rart at jeg skal få feberfølelse av dette. Noen som kan tenke seg til hva dette kan være og har hatt det selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest søk på nett

Hei.

Er nok ikke brennkopper. Og jeg søkte på nett før jeg stilte spm her. Det jeg fant da var mest likt det jeg har, var eksem. Men ingen grunn til at jeg skal ha eksem. Ei har tatt bilde av noe som likner: http://hjerterom.abcblogg.no/images/oktober_2006_075_1160985955.jpg

Det ligner noe jeg hadde en gang, og legen visste ikkehvorfor det kom. Det kunne være pga stress. Jeg fikk en salve på apoteket som lindret.

Det kan også ligne soleksem. Kanskje aloe vera lindrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Er nok ikke brennkopper. Og jeg søkte på nett før jeg stilte spm her. Det jeg fant da var mest likt det jeg har, var eksem. Men ingen grunn til at jeg skal ha eksem. Ei har tatt bilde av noe som likner: http://hjerterom.abcblogg.no/images/oktober_2006_075_1160985955.jpg

Det likner veldig på soleksem synes jeg. Har du ellers gjort noe eller spist noe som du kunne reagere på??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest merkeligegreier

Det likner veldig på soleksem synes jeg. Har du ellers gjort noe eller spist noe som du kunne reagere på??

Det er det som er rart...ikke har jeg vært mye ute i sola (tåler ikke varme eller sol mye) derfor holder jeg meg mest mulig inne. Ikke spist eller gjort noe utenom det vanlige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...