Gå til innhold

For mye b12. Tok ei ekstra sprøyte


Gjest Idioten!

Anbefalte innlegg

Gjest Idioten!

Jeg har bare vært helt nedfor i det siste, og ikke hatt noe energi..uansett om jeg sover 24 timer i strekk.

Jeg har b12 mangel som gjør at jeg blir sånn om jeg ikke får sprøyte hver 3 mnd. Begynner som regel å merke litt når det har gått lit over 2 mnd.

Spurte om jeg ikke kunne får sprøyta litt oftere, men de mente det var nok.

Så 3 dager etter jeg hadde fått sprøyte, satte jeg like gjerne ei sprøyte til på meg selv.

Helt idiot..

I dag begynte jeg å skjelve, og følte jeg var like før å besvime.. Gikk kaldt nedover ryggen på meg, og var helt borte vekke i en god stund.

Lurer på om det har noe med sprøyta å gjøre? Det kan vel ikke ha noe å si ...? er jo bare b12..

Joda jeg vet jeg var dum..men det ble bare for mye for meg en stund..mye rart i livet nå..og jeg så for meg at ei ekstra sprøyte skulle gjøre det litt bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt sikkert ikke B12-sprøyta.

For flere år siden jobbet jeg på en legeklinikk der behandling med B-12 var vanlig. Der var det flere som fikk både 2,3,4 og 5 ampuller om gangen - 1 gang i uka.

Så reaksjonen du fikk var nok på noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har på grunn av sykdom en periode måtte sette egne injeksjoner. Man må faktisk få trening og opplæring i det. I begynnelsen så kunne jeg bli svimmel og få ekle opplevelser som nok hadde mer med den psykiske reaksjonen enn akkurat selve injeksjonen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikke så lurt, gitt

Som oprah sier, må man kunne dette. Slike reaksjoner kan man få om ikke sprøyta settes riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...