Gå til innhold

ekstrem svangerskapskløe?


Gjest klør og klør og klør

Anbefalte innlegg

Gjest klør og klør og klør

Jeg er i uke 35 og har hatt utslett over store deler av kroppen i flere måneder. Nå de siste dagene har jeg også fått sterk kløe i håndflatene + vært endel svimmel og "rar" i en ukes tid.

Kan dette være svangerskapskøe av den farlige arten? Noen som kjenner seg igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tinkebøtta

Du bør gå til kontroll og fortelle om både kløen og svimmelheten. Få målt blodtrykket og tatt blodprøver for å sjekke leverfunksjonen.

Dette kan være signaler på hepatose, en betennelsestilstand i leveren som noen ganger kan oppstå under graviditet. Da må du følges nøye opp og eventuelt må fødselen igangsettes før tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, føler med deg. Jeg hadde også dette problemet da jeg gikk gravid.

Holdt på å bli gal :0(

Jeg fikk allergitabletter av legen og dette hjalp.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...