Gå til innhold

Svare på innlegg


cizz

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt Doktor Online i maaange år. Først som ufrivillig barnløs, og nå hører jeg liksom hjemme her med to små, en på 2 år og 8 mndr og ei på 4 mndr.

Spørsmål stiller jeg både titt og ofte, men det er egentlig veldig sjelden jeg har svart på innlegg selv.

Jeg begynte egentlig å lure litt på hvorfor det...?

Jeg har tenkt mye på at _jeg_ har vel ikke noe å komme med, og selv om _jeg_ mener det ene eller det andre så er det vel ingen som kan ha noen nytte av det?

Men så bestemte jeg meg plutselig for at dte kan jo godt hende at mine meninger og svar kanskje betyr noe for noen? På samme måte som alle svar jeg får når jeg spør om noe betyr noe for meg? Og jeg vet jo litt da, man kan jo noe når man har to små?

Så herved erklærer jeg at når jeg vet noe eller mener noe om innleggene jeg leser, og såfremt jeg har tid og lyst selvsagt, så skal jeg begynne å svare litt mer! Og så håper jeg at det kanskje kan bety litt for noen innimellom. Sånn som alle svarene på innleggene mine gjør for meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig kan du noe om noe,særlig barn når du har selv. :) Jeg setter pris på nesten alle svar, og jeg sier nesten for jeg setter ikke pris på de som bare skal lage bråk eller komme med personangrep. Ellers så vurderer jeg alle svarene jeg får, gjør meg opp en mening - og sånn blir svaret på mitt spørsmål. Kjempekjekt å få råd av andre mer erfarene mødre. Jeg har brukt DOL mye jeg, og fått glede av mange svar her inne. Særlig i forhold til barnehageproblemene vi hadde, og soverutiner osv. Godt å få svar fra "kvinnen i gata" i stedet for mor, svigermor eller venninner - for de kan være for nære noen ganger. Så svar i vei du, JEG setter i hvert fall pris på de fleste svar. :)

God helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kan du noe om noe,særlig barn når du har selv. :) Jeg setter pris på nesten alle svar, og jeg sier nesten for jeg setter ikke pris på de som bare skal lage bråk eller komme med personangrep. Ellers så vurderer jeg alle svarene jeg får, gjør meg opp en mening - og sånn blir svaret på mitt spørsmål. Kjempekjekt å få råd av andre mer erfarene mødre. Jeg har brukt DOL mye jeg, og fått glede av mange svar her inne. Særlig i forhold til barnehageproblemene vi hadde, og soverutiner osv. Godt å få svar fra "kvinnen i gata" i stedet for mor, svigermor eller venninner - for de kan være for nære noen ganger. Så svar i vei du, JEG setter i hvert fall pris på de fleste svar. :)

God helg.

Takk for tilbakemelding, det er akkurat sånn jeg også tenker! Man leser alle svarene man får, også legger man til og trekker fra litt her og der og ender kanskje opp med å faktisk få veldig god hjelp og støtte! De som bare vil provosere bryr man seg jo ikke så mye om uansett, de fins overalt og beste medisin er jo å overse.

Siste tema fra meg som jeg søker hjelp for her er søvn, tulla på 4 mndr er en skikkelig liten terrorist på kveldene...sukk.... Og noen ganger er det jo bare godt å "høre" at noen er eller har vært i samme situasjon selv!

God helg til deg også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Klart du har mye å bidra med! De aller fleste av oss er nok helt "vanlige" og svarer på bakgrunn av egne erfaringer, så kjør på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hyggelig! Jeg er "periodesvarer" - for tida mest "lurker". (titter innom og leser, men skriver sjelden og svarer sjeldnere).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...