Gå til innhold

Har alle fått skattepenger i dag?


Gjest Buhuuuu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mista nikket

Har ikke fått ei krone jeg, ikke har jeg fått oblater til bilskiltene en gang. Bare elendighet her også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke jeg heller, fikk et brev om at jeg skulle få dem i oktober isteden. Skuffet :o(

Det var rart! Har du så komplisert selvangivelse, altså?

Skjønner at du er skuffet, men på dne annen side blir det litt stas i oktober, da! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var rart! Har du så komplisert selvangivelse, altså?

Skjønner at du er skuffet, men på dne annen side blir det litt stas i oktober, da! :-)

Den er ikke komplisert men har sendt med endel kvitteringer for sykdomsutgifter + at jeg har skrevet av noen som er gående og sendt kvitteringer tidligere.

Det er et lite he.... og gjemme og finne de kvitteringen når selvangivelsen skal innleveres ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ikke komplisert men har sendt med endel kvitteringer for sykdomsutgifter + at jeg har skrevet av noen som er gående og sendt kvitteringer tidligere.

Det er et lite he.... og gjemme og finne de kvitteringen når selvangivelsen skal innleveres ;o)

OK, ja, det skal nok ikke store endringene/tilleggene til før selvangivelsen ens legges til siden for oppgjør til høsten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, ja, det skal nok ikke store endringene/tilleggene til før selvangivelsen ens legges til siden for oppgjør til høsten...

Første ganger det skjer enda selvangivelsen er stort sett kopi fra fjorårets og fire år tilbake med litt forskjellige tall. Tok nemlig sånn rundt 20 år før noen fortalte meg at jeg kunne trekke fra ekstrautgiftene :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...