Gå til innhold

Hvite prikker på penis


Gjest gutt17oslo

Anbefalte innlegg

Gjest gutt17oslo

Hei. Jeg er en gutt på 17 år som har små hvite prikker på forhuden på penis. Det kan minne om små kviser, men det kommer ingen ting ut om jeg trykker på dem. Jeg har hatt disse så lenge jeg kan huske, og ingen andre vet at jeg har det. Det verken klør, svir, eller gir meg noen andre problemer. De bare er der. Enkelte av dem skiller seg litt ut, ved at de blir litt større og inneholder noe som minner meg om talg. Prikkene befinner seg kun fra området mellom anus og fremover mot testiklene, på baksiden av penis, og litt langs kanten på forsiden. Dette på forsiden er veldig lite synlig. På grunn av dette problemet blir privatlivet mitt svært redusert, og jeg tør heller ikke fortelle om det til noen av foreldrene mine. Kan du fortelle meg hva dette kan være, og en mulig løsning på problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...