Gå til innhold

Hvor mye bruker dere på klær i måndenen


Gjest klesveien

Anbefalte innlegg

Gjest klesveien

Den gangen jeg var gift og hadde små barn så brukte jeg ofte ingenting. Nå bruker jeg mye større summer i klær på meg selv.

Jeg regnet ut at nå bruker jeg imellom 1000 - 2000 kr. gjennomsnittlig til klær på meg selv, mens jeg for noen år siden brukte under 500 kr.

Jeg kan tilføye at jeg lever et helt annet liv med mye mer selskapeligheter, og jeg treffer mye mere prominante personer enn i mitt forrige liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På meg selv? Aner ikke, men det er ikke mye. :o) De to siste buksene mine er kjøpt på Felleskjøpet til 159,- og 149,-... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Itt nu, nei

Samboer, to små barn og god råd. Bruker ca. 1500 på klær og sko i måneden.

Hadde selvsagt ikke vært aktuelt om vi hadde 10000 å leve på pr. mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kate-74-

Nesten ingen ting.Blir litt mer nå som feriepengene har kommet og skattepengene er på vei.Må jo ha litt nye klær til ferien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker vel ca. 1000 kr på klær hver måned til meg selv. Noe rundt der, noen måneder mer, andre mindre. Har ei jente på 6 og er i full jobb. Synes ikke det er så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøver å gå ned i vekt. fra tiden hvor jeg var tynnere har jeg veldig mye stilige klær. Så jeg må innrømme at nå for tiden bruker jeg ikke så mye penger på klær rett og slett fordi den tilstanden jeg er i nå skal jeg ikke bli i. jeg skal gå ned i vekt. Selvfølgelig må jeg jo ha klær uansett. Men blir ikke så mye shoppe klær for morro skyld. men fordi jeg trenger ny bukse etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

I snitt kanskje 100 kr i mnd på klær.

HÆ?

Helt ærlig, bruker du ikke mer enn 1200 spenn på klær på et helt år!???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Vanskelig å si. Det kan gå flere måneder uten at jeg kjøper meg noe, og så kan jeg kjøpe mye på en gang. SIste innkjøp var to topper og en shorts på KappAhl, tror det kostet 350 kr. Det var mitt innkjøp i juni. Forrige gang jeg handlet til meg selv var vel på salget i januar - da gikk det kanskje 1500 kr. Nå venter jeg på sommersalget - kommer vel til å bruke 1500 kr der kanskje?

Hvis jeg sier i snitt 500 kr pr måned, så blir jo det 6000 kr i året. Det kan vel stemme, tenker jeg. Holder sko utenom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg flippet helt ut i helgen, og handlet klær for 1000,- på salg. De siste 4 mnd. har jeg kjøpt dette + en bukse og en shorts tror jeg. ca. 700. Så det er vel helt greit:-)

Jeg bruker veldig lite på klær vanligvis. Synes det er dødskjedelig å shoppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kommer an på

Det kan gå lang tid hvor jeg bruker minimalt på klær, men så kjper jeg noe som trekker snittet veldig opp. Ny bunadskjorte kostet ganske mange tusen, nytt regntøy, nye joggesko - hvis jeg fordeler dette pr mnd ser det ut som jeg shopper mye mer klær enn jeg egentlig gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanskelig å svare på, for jeg har aldri regnet på det. Og det varierer fra måned til måned. Jeg treffer ikke så mange prominente personer jeg da, så jeg kan klare meg med rimelige klær fra H&M eller hvis jeg skal unne meg litt ekstra, fra Popin :-) Kanksje jeg ender opp med et gjennomsnitt på 500,- pr måned, inkludert sko?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjøper litt mye klær

Med alt en kjøper av klær i året. Vinterjakker, sommerjakker, treningstøy, sokker undertøy. julekjoler osv. Blir summen på ca. 2000-2500 pr. mnd. sko tøy kommer i tillegg. Vi har to jenter på 6 og 8 år, og klær til de kommer nok på tilsammen 1200,- pr. mnd. sko kommer i tillegg. Mannen i huset bruker nok ca. 2000 pr. mnd. Vi bor på østlandet med greie inntekter og ca. 1 mill i huslån. Jeg synes 500 pr. mnd høres veldig lite ut, men det er sikkert mulig å klare seg med så lite hvis en må.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Jeg vil tro at jeg i snitt bruker 200,- i klær til meg i mnd.

Hvordan er det mulig? For den summen får man jo knapt en truse eller to..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det mulig? For den summen får man jo knapt en truse eller to..?

Så dyre truser bruker jeg jo ikke da :)

JEg kjøper sjelden klær til meg selv, og når jeg gjør det så er det som regel på salg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...