Gå til innhold

Hva gjør dere lykkelig?


Gjest ******boooong********************

Anbefalte innlegg

Gjest ******boooong********************

Jeg snakker om helhet,ikke små ting denne gangen. Er dere helt sikre hele tiden at dere er lykkelige, eller ligger dere på et rosenrødt sky og tyller dere inn i lilla tanker om lykke og harmoni.

Jeg gjorde det såpass lenge at jeg gikk på en kraftig smell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Happiness

Når man har lykke som en langvarig helhetsfølelse, for så å gå på en smell, er det jo muligens en hypomani du har hatt.

Har ikke fasit altså, men har du tenkt i de baner?

For de fleste er lykke små øyeblikk, ellers tilfredshet muligens, i beste fall.

Muligens kan en øredøvende forelskelse sette en i en euforisk tilstand for en lengre tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett er jeg lykkelig, men ikke sånn at jeg går rundt i en evig lykkerus. :o) At jeg er sammen med min kjære, at vi koser oss i lag, at ungene har det bra - da er jeg lykkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke huske at jeg noen gang har gått rundt i evig lykkerus. Lykke er vel små øyeblikk hvor man oppdager at man er tilfreds med livet slik det er nå og ikke higer etter noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ikke i en evig lykkerus. Men jeg har det helt greit mesteparten av tiden, føler meg vel selv om jeg ikke går og føler en intens lykkefølelse bestandig. Innimellom dukker det opp et blaff av sterk lykkefølelse, det er veldig deilig når det skjer men det varer aldri ved særlig lenge.

På den andre siden dukker det også opp blaff av nedstemthet iblant, heldigvis varer ikke disse lenge av gangen heller. Sånn er det vel å være menneske? Jeg trenger disse dårlige periodene også, de er nyttige selv om det er plagsomt. Mye tankearbeid skjer, og jeg blir mer effektiv og kreativ gjennom å lide meg gjennom en sånn periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...