Gå til innhold

Føler jeg må tisse..


Gjest pinepøne

Anbefalte innlegg

Gjest pinepøne

Hei! JEg er en jente på 21 år. For en stund tilbake måtte jeg tisse veldig ofte og det svei når jeg tisset. Mest sannsynlig en urinveisinfeksjon. Jeg gikk ikke på noe medisiner da, tenkte det gikk over av seg selv.. Nå svir det ikke lenger når jeg tisser,. Men under samleie føler jeg at jeg må tisse nesten hele tiden. Det er også veldig vanskelig for han å føre penis inn i meg. Det er akkurat som om det har blitt tett.. OG det er ikke noe godt. Lurer på hva dette kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Du bør få en undersøkelse. Dine symptomer kan passe med det som betegnes divertikkel på urinrøret, en utposing som ’henger’ ned mot forreste del av skjedeveggen. Det gir akkurat de symptomer du beskriver. Få din fastlege til å undersøke deg, og hvis legen har samme mistanke bør du henvises til en urolog, en urinveisspesialist for en liten operasjon. Det behøver ikke å være denne tilstanden, men få en sjekk om det fortsetter. Vennlig hilsen Mette H Moen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...