Gå til innhold

Endelig blir verden som den skal være igjen


tonie

Anbefalte innlegg

I morgen slipper Paris fri!

Jeg gjetter at hun er seriøs og lidende til og med i morgen kveld, og så er det party on fra onsdag og inn i evigheten.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Släpp fångarna loss, det er vår!

Dette er skikkelig godt nytt, tonie. Nå har hun fortjent en skikkelig rotbløyte. Leve Paris!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Släpp fångarna loss, det er vår!

Dette er skikkelig godt nytt, tonie. Nå har hun fortjent en skikkelig rotbløyte. Leve Paris!

Ja, ikke sant? Godt det er flere snille og godhjerta mennesker her.

Go Paris, go!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er skummelt. når Paris Hilton var i fengsel følte jeg meg så mye tryggere å vite at hun ikke vanket rundt på gatene Akkurat som da politiet raidet et pokerlag i strømmen.

*ironi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

petter smart

Jeg synes det er skummelt. når Paris Hilton var i fengsel følte jeg meg så mye tryggere å vite at hun ikke vanket rundt på gatene Akkurat som da politiet raidet et pokerlag i strømmen.

*ironi*

Vet du egentlig hvorfor hun ble fengslet? Pga bl.a. fyllekjøring. Vet du hvor mange som blir drept av fyllekjørere i trafikken hvert år? Synes du ikke vi skal slå ned på fyllekjøring kun fordi det er snakk om en kjendis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lei av Paris

Hun blir intervjuet av Larry King.

Hvorfor har denne vanlige jenta blitt så kjent? Kjent for å være rik og frampå?

Jeg synes avisene heller kan skrive om andre saker enn hva kjendiser driver på med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun kommer vel til å strø rundt seg med historier om hvor gruuuusom det var i fengselet - kanskje skrive bok til og med! Men etter et par timer er det vel ut på partylivet igjen ja...

Jeg tror rullestolen til hjernecella hennes har punktert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du egentlig hvorfor hun ble fengslet? Pga bl.a. fyllekjøring. Vet du hvor mange som blir drept av fyllekjørere i trafikken hvert år? Synes du ikke vi skal slå ned på fyllekjøring kun fordi det er snakk om en kjendis?

Joda enig i at fyllekjøring bør straffes. Men hvorvidt fengsel er hensiktsmessig straff vet jeg ikke. Det har vel også noe med hele fokuset på Paris Hilton saken jeg synes er sprøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...