Gå til innhold

Se Norge nå! :-)


morsan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest prust

Koselig, men hvorfor måtte kristiansand streike akkurat nå da :(;)

DU - hva slags vær var det på torsdag? Og hva slags tøy hadde jeg på meg tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DU - hva slags vær var det på torsdag? Og hva slags tøy hadde jeg på meg tro?

Jeg synes å huske at det var lyn og torden? Jeg vasket vinduer på jobben..... Det begynte å regne utpå formiddagen tror jeg.... Du leter enda? Merkelig hvordan ting forsvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Jeg synes å huske at det var lyn og torden? Jeg vasket vinduer på jobben..... Det begynte å regne utpå formiddagen tror jeg.... Du leter enda? Merkelig hvordan ting forsvinner.

Er på jobb. Må lete mer i ettermiddag. Regnte det på torsdag? Var det ikke fredag det lynte da? jo, det tror jeg.

Vi satt i hvertfall på verandaen da guttungen kom hjem fra selskapet ca 1915. Da var det fint vær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på jobb. Må lete mer i ettermiddag. Regnte det på torsdag? Var det ikke fredag det lynte da? jo, det tror jeg.

Vi satt i hvertfall på verandaen da guttungen kom hjem fra selskapet ca 1915. Da var det fint vær.

Ja jeg har tenkt på at jeg måtte rette opp i det. Fredag var det dårlig vær. Torsdag pent. Lag skattejakt med premie til ungene. Nøkkeljakt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prust

Ja jeg har tenkt på at jeg måtte rette opp i det. Fredag var det dårlig vær. Torsdag pent. Lag skattejakt med premie til ungene. Nøkkeljakt ;)

Kjempeidé!!!! Nøkkeljakt for hele selskapet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...