Gå til innhold

Trådløs router -hvordan få kontakt?


Gjest Nesten helt blank

Anbefalte innlegg

Gjest Nesten helt blank

Jeg har akkurat flyttet i leilighet og har kjøpt datamaskin og trådløs router. Har bredbånd via kabel-TV. Min sønn var litt raskt ute og pakket opp routeren og koblet den til uten at jeg fikk med meg hva han gjorde. Noe ble tull, så den trådløse koblingen fungerer ikke. Nå aner jeg ikke hvordan jeg skal gå fram for å "begynne fra start igjen"... Det er en Linksys-router, om det har noen betydning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann,

Jeg er ikke så flink med trådløse routere, men er du sikker på at det er koblingene det er noe feil med? Jeg husker når jeg måtte gjøre det, så måtte jeg gå inn i routern og stille på ting derifra. Om du ikke er så flink med data eller du aldri har gjor dette før, så tror jeg du burde få hjelp av noen som kan det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nesten helt blank

Heisann,

Jeg er ikke så flink med trådløse routere, men er du sikker på at det er koblingene det er noe feil med? Jeg husker når jeg måtte gjøre det, så måtte jeg gå inn i routern og stille på ting derifra. Om du ikke er så flink med data eller du aldri har gjor dette før, så tror jeg du burde få hjelp av noen som kan det.

Jeg vet det ikke er koblingene det er noe galt med, og at jeg må inn i routeren.. Problemet er at jeg ikke finner ut hvordan jeg gjør det. Få teste ut litt mer selv, og så evt. finne meg noen sakkyndige å spørre om hjelp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...